Vrolijke inhaker op einde lockdown
De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
‘Yes, we mogen weer!’
Slim inzicht
Wie ooit Dagobert Duck heeft zien zwemmen in zijn pakhuis vol geld, kent ook het gevoel van de ‘zevende hemel’ dat die gierige eend daarbij uitstraalde. En met duizenden en duizenden vierkante meters aan alle klusspullen die je maar kan wensen, kan de BAUHAUS ook zo voelen.
Opvallende reclame-inhaker
Daarom stelden we voor om een klusser een ‘spijkerbad’ te laten nemen en daarbij een gelukzalige sneeuwengel te maken. Daarmee brachten we het gevoel van “Yes, we mogen weer!” helemaal op z’n BAUHAUS’ in beeld. Het enige wat we daarvoor nodig hadden waren duizenden en duizenden spijkers, schroeven en ijzerbeslag. En een goed model. We deelden het resultaat op social media en in-store toen de winkels weer open mochten. Daarmee konden alle klussers weer naar de klushemel die BAUHAUS is.
Inhaker nodig?
Heb jij iets waar je op in wilt haken, maar ontbreekt dat briljante idee nog? Of wil je misschien weten wie al die spijkers weer heeft moeten opruimen? Stuur even een mailtje naar Hugo, dan heb je direct contact met creative agency Everybody Likes Penguins. Lekker toch.
Bekijk ons werk
Op Wereldtrombosedag is het time2move
765% meer bezoekers? #gelukt!
Social media campagne voor de Utrechtse mbo'er
Fans bezoeken Pearle winkels
Het Utrecht Science Park maakt jouw wereld van morgen
Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels