Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS

Bauhaus
Begin 2021 waren alle winkels in Nederland, dus ook die van BAUHAUS, verplicht gesloten in verband met de coronasituatie. Alleen winkelen op afspraak was nodig. Dat was voor iedereen natuurlijk een treurige situatie, niet in de minste plaats voor de klussers zelf. Toen kwam de heropening in zicht. De vraag: hoe gingen we dat vieren?

‘Yes, we mogen weer!’

Slim inzicht
Wie ooit Dagobert Duck heeft zien zwemmen in zijn pakhuis vol geld, kent ook het gevoel van de ‘zevende hemel’ dat die gierige eend daarbij uitstraalde. En met duizenden en duizenden vierkante meters aan alle klusspullen die je maar kan wensen, kan de BAUHAUS ook zo voelen.

Opvallende reclame-inhaker
Daarom stelden we voor om een klusser een ‘spijkerbad’ te laten nemen en daarbij een gelukzalige sneeuwengel te maken. Daarmee brachten we het gevoel van “Yes, we mogen weer!” helemaal op z’n BAUHAUS’ in beeld. Het enige wat we daarvoor nodig hadden waren duizenden en duizenden spijkers, schroeven en ijzerbeslag. En een goed model. We deelden het resultaat op social media en in-store toen de winkels weer open mochten. Daarmee konden alle klussers weer naar de klushemel die BAUHAUS is.

Inhaker nodig?
Heb jij iets waar je op in wilt haken, maar ontbreekt dat briljante idee nog? Of wil je misschien weten wie al die spijkers weer heeft moeten opruimen? Stuur even een mailtje naar Hugo, dan heb je direct contact met creative agency Everybody Likes Penguins. Lekker toch.

Bekijk ons werk

Thumbnail_1536x1383_PO-raad_google-search-ads_slimme-kraan

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park

Kerstcampagne van de Bijenkorf

Samen met de Bijenkorf is het magisch

Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging

Reclamecampagne in dialect / regionale tongval

Retailcampagne met verrassende conclusie

Thumbnail_1536x1383_jack-in-the-box-2016

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

KWF_28minuten

PR-actie voor campagne ‘Iedere sigaret kost 28 minuten van je leven’

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.