Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Thuiswerkserenades voor de afwezige collega’s

Het Beursplein steekt een hart onder de riem

Het normaal zo bruisende Beursplein, in het centrum van Utrecht, was sinds de eerste lockdown in maart 2020 geen schim van zichzelf. En toen de tweede lockdown in ging, besloten we dat er wat gedaan moest worden. Daarom besloten we de grootste thuiswerkbazen van het Beursplein te verwennen met een thuiswerkserenade.

“Je bent een thuiswerkbaas”

Nominaties via Zoom
Via social media vroegen we om nominaties: wie kan er thuiswerken als de beste? Wie heeft jou er doorheen geholpen? Of wie zit er eventjes doorheen en kan wel een opkikkertje gebruiken? In zoom-calls, die we opnamen, vertelden collega’s over hun nominatie.

Bandjes op de stoep
En op een goede dag stonden we met een cameraploeg en een gezellige band bij de thuiswerkbazen op de stoep. Ze werden toegezongen met passende tekst:

“Jij bent fantastisch, oh zo fantastisch
Je brengt ons blijdschap, al werk je thuis
Al jouw collega’s hebben waardering
We gaan dankzij Joris vooruit”

Uiteindelijk gingen we met twee bandjes en twee liedjes op pad en bezochten we tien thuiswerkbazen.

 

Social media & whatsapp
We verspreidden de video’s van de serenades via social media onder alle medewerkers van het Beursplein, en stimuleerden het delen ervan via eigen middelen zoals Whatsapp. Zo was iedereen verbonden met de serenade.

Everybody likes Beursplein Utrecht
Wist je trouwens dat je vanaf het Beursplein, met de trein, in 3 minuten bij onze studio bent. Je bent altijd welkom voor een goed geprek en dito koffie bij ons Reclamebureau in Utrecht.  

Bekijk ons werk

Steck
Voorjaarsmoeheid

Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaarsmoeheid

Unito

Social video voor Unito, uitdager in kranen

Overdetop1

Even je huis ‘over de top’ versieren, kerstcampagne voor Centraal Beheer

Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Techies

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.