Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen, krassen! En altijd prijs!

Digitaal kraslot
De Bijenkorf speelt slim in op de traditie dat je je partner of stille liefde een verrassend bericht stuurt met Valentijnsdag. Een persoonlijk digitaal kraslot waarbij jij als afzender de hoofdprijs bent. Voor je grote liefde ben jij het lot uit de loterij. Je ziet bij het krassen ook meteen producten die je voor je partner kunt kopen. En op het bedankt-scherm zelfs een top 10 van cadeaus die je direct in de webshop kunt bestellen.

Jij bent de hoofdprijs uit de loterij!

Online activatie van je klanten
De Bijenkorf heeft een groot bereik via owned media. De nieuwsbrief is populair en ook de Facebook fanpage heeft veel volgers. Door deze groep te verleiden met een leuke online activatie om voor Valentijnsdag iets speciaals te doen, ben je meteen weer top-of-mind voor eventuele Valentijnscadeaus. Naast de owned media wordt via sponsored posts en banners het bereik vergroot. Een andere campagne op basis van dezelfde strategie is de kerstcampagne, ook deze is een groot succes geworden. We hebben een ouderwets gezellig sneeuwbolletje doorvertaald naar een virale campagne.

Bekijk ons werk

Online marketing campagne van Creative agency Utrecht gaat viraal

Viral campagne Ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS

Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

HU_niet_zeiken

Hogeschool Utrecht heeft grootste opkomst voor de verkiezingen ooit

Thumbnail_1536x1383_jack-in-the-box-2016

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

capgemini_nos-stories-style-video

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.