Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs
Krassen, krassen, krassen! En altijd prijs!
Digitaal kraslot
De Bijenkorf speelt slim in op de traditie dat je je partner of stille liefde een verrassend bericht stuurt met Valentijnsdag. Een persoonlijk digitaal kraslot waarbij jij als afzender de hoofdprijs bent. Voor je grote liefde ben jij het lot uit de loterij. Je ziet bij het krassen ook meteen producten die je voor je partner kunt kopen. En op het bedankt-scherm zelfs een top 10 van cadeaus die je direct in de webshop kunt bestellen.
Online activatie van je klanten
De Bijenkorf heeft een groot bereik via owned media. De nieuwsbrief is populair en ook de Facebook fanpage heeft veel volgers. Door deze groep te verleiden met een leuke online activatie om voor Valentijnsdag iets speciaals te doen, ben je meteen weer top-of-mind voor eventuele Valentijnscadeaus. Naast de owned media wordt via sponsored posts en banners het bereik vergroot. Een andere campagne op basis van dezelfde strategie is de kerstcampagne, ook deze is een groot succes geworden. We hebben een ouderwets gezellig sneeuwbolletje doorvertaald naar een virale campagne.
Bekijk ons werk
Campagne via radio, social media en print
Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging