Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

LinkedIn campagne voor VGZ voor het bereiken van zorgprofessionals

Slimme LinkedIn campagne

VGZ en LinkedIn 
LinkedIn campagnes zijn bij uitstek geschikt voor het bereiken van een specifieke groep van professionals. Deelnemers van LinkedIn beschrijven gedetailleerd hun functie en professionele loopbaan, waardoor de gewenste doelgroep met een gerichte LinkedIn campagne te bereiken is.

Voor VGZ, onderdeel van zorgverzekeraar UVIT met meer dan 4 miljoen verzekerden, heeft ons reclamebureau een LinkedIn campagne

Met online campagnes heb je specifiek bereik

LinkedIn campagne biedt uitkomst voor bereik van specifieke professionals
LinkedIn is uniek in de wereld van social media. Het is bijvoorbeeld mogelijk om te adverteren op financiele managers die werken in bedrijven met meer dan 1.000 medewerkers in Amsterdam. Dit maakt het voor business-to-business leveranciers een interessant communicatiekanaal. Voor VGZ hebben we de LinkedIn campagne gericht op zorgprofessionals die actief zijn op het gebied van mantelzorg. De communicatiedoelstelling was om deze doelgroep te activeren om deel te nemen aan de VGZ Innovatie Award op het gebied van mantelzorg genaamd: VoorGoedeZorg.

LinkedIn campagne gericht op leden van LinkedIn groepen
VGZ was specifiek op zoek naar zorgprofessionals op het gebied van mantelzorg. Deelnemers richten binnen LinkedIn ook groepen op rond bepaalde thema’s. Deze groepen zijn ook als doelgroep voor een LinkedIn campagne te selecteren. Op LinkedIn zijn meer dan 10 groepen opgericht waar het thema mantelzorg wordt besproken en deze hebben we dan ook specifiek voor deze LinkedIn campagne geselecteerd.

Naast LinkedIn campagne ook de dialoog openen
Niet alleen LinkedIn campagnes zijn interessant, maar ook het actief deelnemen aan groepen om zo je thema onder de aandacht brengen, is op LinkedIn eenvoudig mogelijk. We hebben VGZ dan ook geadviseerd actief lid te worden van bepaalde LinkedIn groepen waar het thema mantelzorg dagelijks wordt besproken. Dit levert niet alleen interessante ideeën op, maar wellicht ook nieuwe deelnemers die voor de Mantelzorg Innovatie Award gaan strijden.

Everybody Likes Penguins werkt met verschillende social media
LinkedIn campagnes zijn vaak goed te combineren met Twitter of een online actiewebsite.

Kijk hier welke social media campagnes we nog meer hebben uitgevoerd voor onze opdrachtgevers. Ga naar onze LinkedIn campagne portfolio.

Bekijk ons werk

Citymarketing beursplein Utrecht Reclamebureau Everybody Likes Penguins

Het Beursplein steekt een hart onder de riem

Contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
dwaalspoor route door utrecht

De ontdekkingstocht ‘Dwaalspoor’ biedt Utrechters uitkomst met een wandeling aan de hand van foto’s uit lang vervlogen tijden.

Archetypekaarten

Door een duidelijke brand identity, krijgt je merk of bedrijf meer karakter. Download gratis archetype kaarten downloaden.

Pingu right

Wil je bedrijven sneller laten groeien door inbound marketing? En is marketing automation een onderdeel van ieder voorstel dat je maakt?

Image_Penguin3_ke_1920px

We zoeken een stagiair grafische vormgeving (V/M) voor het ontwikkelen van mooie, impactvolle uitingen.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.