Leaps ahead: wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven
B2B-campagne in Engels, Chinees en Russisch
Geïntegreerd voor effectieve sales
De lancering van de Kiremko CORDA Invicta vroeg om een geïntegreerde campagne, waarbij online marketing en het salesteam nauw samenwerken. Dat deden we met een landingspagina, uitgebreide animatie, sales-presentatie, factsheets, een drip-campagne via e-mail, retargeting en nog veel meer. Zo werd de doelgroep, het management bij aardappelverwerkers, op zoveel mogelijk manieren consistent benaderd. Dat maakte het salesproces een stuk effectiever.
‘Leaps ahead in frying’
Van LinkedIn tot WeChat
Elk deel van de campagne werkten we uit in het Engels, Chinees en Russisch. Zo konden de belangrijkste deelmarkten voor Kiremko in de juiste taal benaderd worden. Wat daarbij opviel: de Europese zakelijke markt bedien je gemakkelijk via LinkedIn. Maar voor de Chinese markt is dat heel anders: daar is WeChat de baas. Samen met de klant zorgden wij er dus voor dat ook dat deel goed bereikt werd. Niet slecht, voor een Utrechts reclamebureau.
Bekijk ons werk
Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...
Met z'n allen zonder broek in de metro
765% meer bezoekers? #gelukt!
Retailcampagne met verrassende conclusie
Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park