Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Leaps ahead: wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

B2B-campagne in Engels, Chinees en Russisch

In de wereld van aardappelverwerking is de aardappeloven (de ‘fryer’) het hart van de productielijn. Zo’n fryer kan tonnen aardappels per uur verwerken, en bakt alles van frietjes tot ribbelchips. De nieuwe Kiremko CORDA Invicta is het absolute topmodel onder de aardappelovens. Kiremko vroeg ons om deze fantastische machine wereldwijd in de markt te zetten.


Geïntegreerd voor effectieve sales
De lancering van de Kiremko CORDA Invicta vroeg om een geïntegreerde campagne, waarbij online marketing en het salesteam nauw samenwerken. Dat deden we met een landingspagina, uitgebreide animatie, sales-presentatie, factsheets, een drip-campagne via e-mail, retargeting en nog veel meer. Zo werd de doelgroep, het management bij aardappelverwerkers, op zoveel mogelijk manieren consistent benaderd. Dat maakte het salesproces een stuk effectiever.

Continuïteit in uitstraling De focus voor de gehele campagne lag op het zinnetje ‘Leaps ahead in frying’, waarmee we de nadruk legden op de revolutionaire functies van de CORDA Invicta. Door gebruik te maken van veel wit en grote rode letters creëerden we extra impact. Bovendien waarborgden we zo de continuïteit in de campagne.

‘Leaps ahead in frying’

Van LinkedIn tot WeChat
Elk deel van de campagne werkten we uit in het Engels, Chinees en Russisch. Zo konden de belangrijkste deelmarkten voor Kiremko in de juiste taal benaderd worden. Wat daarbij opviel: de Europese zakelijke markt bedien je gemakkelijk via LinkedIn. Maar voor de Chinese markt is dat heel anders: daar is WeChat de baas. Samen met de klant zorgden wij er dus voor dat ook dat deel goed bereikt werd. Niet slecht, voor een Utrechts reclamebureau.

Bekijk ons werk

KWF_28minuten

PR-actie voor campagne ‘Iedere sigaret kost 28 minuten van je leven’

Voorlichtingscampagne social media campagne video
Uithof

Het Utrecht Science Park maakt jouw wereld van morgen

tvc-still-10x9

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum

Thumbnail_1536x1383_pockies-no-pants-subwayride

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Thumbnail_1536x1383_Roche_beeldbank-op-maat

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.