Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op

Eau de Mama parfum
Voor Moederdag kwam de Bijenkorf met ‘Eau de Mama’, een lekker parfum met een gegrafeerde boodschap van de gever. De Bijenkorf vroeg ons om er voor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen naar de winkel zouden komen om een Eau de Mama met persoonlijke boodschap aan te schaffen.

Interviews op de winkelvloer
Zo’n persoonlijk moederdagcadeau als Eau de Mama vraagt natuurlijk om de persoonlijke verhalen áchter de gravering. Want vaak zit achter woorden als ‘je bent de liefste’ een lange geschiedenis.

Daarom gingen wij met een camera de winkel in en vroegen shoppers welke boodschap zij voor hun moeder hadden. Stuk voor stuk spraken ze over de liefde, zorg en gezelligheid van hun moeder. Soms maakte dat zelfs een traantje los bij de verteller… en ontroering bij de kijker.

Uitverkocht
Het resultaat? Twee dagen voor Moederdag was Eau de Mama al uitverkocht. Gelukkig waren er nog wel andere parfums te koop, zodat zoons en dochters hun moeder toch nog een boodschap konden laten graveren.

Bekijk ons werk

Social video met influencers voor Hoog Catharijne Utrecht

Een innovatief concept voor Hoog Catharijne

riksja-eendagsreis-mockup

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

waterrecreatie1

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf

Kerstcampagne voor de Bijenkorf heeft het sneeuwbaleffect

Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

steunkous_krant

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.