De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig
Campusbrede campagne voor informatiebeveiliging
Cybercrime is een vast onderdeel van het leven geworden. Alle bedrijven moeten er natuurlijk rekening mee houden, maar kennisinstellingen zoals de Universiteit Utrecht vereisen extra aandacht voor dit onderwerp. De UU vroeg ons om een awareness-campagne te ontwikkelen waarmee medewerkers en studenten hun eigen verantwoordelijkheid zouden zien én nemen.
Gemak staat centraal
Switch on Security
Wij ontwikkelden daarom de campagne Switch on Security, waarmee we de doelgroep in het Nederlands én Engels opriepen om veilig te werken.
De nadruk lag daarbij op gemak: informatiebeveiliging moet simpelweg niet teveel werk kosten. Het schuifje visualiseerde dat gemak in onze campagne.
Utrechts reclamebureau
We zijn zelf natuurlijk een Creative Acency uit Utrecht. En voor enkele pinguins was het dan ook superleuk om weer even terug te zijn in de UU. Mooie tijd, die studententijd 🙂
Bekijk ons werk
Het Beursplein steekt een hart onder de riem
Jongerenmarketing met CNV Vakmensen
Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
765% meer bezoekers? #gelukt!
Inhaken was nog nooit zó lief
Social content gericht op ouders