Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Montageservice nodig? Bij BAUHAUS staan de vaklui in het schap

‘Vakmannetje erbij?’ wordt groot in hilarische retailcampagne

Bauhaus
BAUHAUS, een grote Duitse bouwmarktketen, heeft op het moment van schrijven vier vestigingen in Nederland. Meer staan in de steigers. BAUHAUS groeit dus flink, maar voor verder groeien was een goed reclamebureau nodig.
‘Vakmannetje erbij?’
Keuze op de Pinguïns Die kwamen dus terecht bij creative agency Everybody Likes Penguins uit Utrecht. De eerste briefing was direct een goeie: maak bekend dat BAUHAUS een uitstekende montageservice heeft. Dat wil zeggen: als jij je materiaal bij BAUHAUS koopt, kan je de arbeid er direct bij aanschaffen.

Simpel maar sterk concept
Dit is wat wij dachten: “Je kunt de vakmensen van Bauhaus vertrouwen. Ze zijn zorgvuldig geselecteerd door Bauhaus en werken fantastisch. Eigenlijk net als het gereedschap dat je bij Bauhaus kunt kopen. Waarom staan die vaklui eigenlijk niet gewoon in het schap?”

Grote campagne
Die grappige gedachte werkten we uit tot een grote campagne met social video’s, OOH, radio, print, in-store en nog veel meer. Reken maar dat die vakmannen als warme broodjes over de toonbank gingen. Spreekwoordelijk dan, want ja… ze gaan niet echt ‘zo’ mee he?

Klik hier voor meer branding campagnes.

Bekijk ons werk

Reclamecampagne in dialect / regionale tongval

Retailcampagne met verrassende conclusie

Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

tvc-still-10x9

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum

Techies

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Voorjaarsmoeheid

Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaarsmoeheid

Reclamebureau maakt awareness campagne voor FSC Nederland Utrecht

Animatie voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.