Hoe een wijk een ‘hof’ werd
Projectontwikkelaar Era Contour was bezig met een nieuwbouwproject in de Utrechtse gemeente Bilthoven en zocht een passende naam en positionering voor de nieuwe wijk. Ze richtten zich primair op gezinnen met jonge kinderen en empty-nesters. Vrij verschillende groepen, maar ze hadden één ding gemeen: een wens voor groen wonen. Wij stelden voor: Hof van Bilthoven: thuis in het groen
De wens voor groen wonen is uitgekomen
Slimme targeting, succesvolle verkoop
Met een naam die zowel natuur als klasse uitstraalde en een payoff die daar huiselijkheid naast parkeerde, hadden we de perfecte match gevonden voor beide doelgroepen.
We ontwierpen een bijpassende website, advertenties, brochures en nog veel meer, en gebruikten slimme targeting op social media om in de omgeving van het project alle potentiële kopers te benaderen. Al gauw vlogen huistypes met namen als Zilverlinde, Meidoorn en Goudberk als warme broodjes over de toonbank.
Slimme targeting, succesvolle verkoop
Dat de campagne een groot succes was, daar kan onze strategy director over meepraten. Hij woont nu in Bilthoven. Maar het Reclamebureau blijft gewoon in Utrecht.
Bekijk ons werk
Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Jongerenmarketing met CNV Vakmensen
Retailcampagne voor BAUHAUS
De ontdekkingstocht ‘Dwaalspoor’ biedt Utrechters uitkomst met een wandeling aan de hand van foto’s uit lang vervlogen tijden.