Online stresstest zorgt voor aandacht voor veel het eerste Stresstival

Charlie Jones

Stress is niet slecht

De school of stress is een organisatie die erop gericht is om stressbewustzijn bij mensen te vergroten: stress is niet slecht, zolang je er maar goed mee om gaat. Om die boodschap te verspreiden bedachten we het NK Stress. Tijdens dit evenement zouden verschillende mensen tegen elkaar strijden in verschillende categorieën.

NK STRESS - startscherm
NK STRESS - vraag
NK stress test vraag 2

Test & deel

Om je te kwalificeren voor het NK Stress moest je door de voorrondes komen, die wij ontwikkelden. We creëerden de speciale actiesite NKStress.nl waar we wetenschappelijk onderbouwde data omzetten in slimme, korte vragen. Zo konden we testen welke personen goed waren in het gebruiken en verwerken van stress. Naast de eigen verspreiding van de test stimuleerden we de deelnemers om hun uitslag met collega’s te delen. Zo ging het NK Stress niet alleen leven tijdens het evenement, maar ook op kantoren en werkplekken door heel Nederland.

Persoonlijke score

Verschillende scores leidden tot verschillende classificaties. De scorepagina was daarom helemaal toegespitst op het persoonlijke resultaat van elke deelnemer.

Ode aan stress in Utrecht

Het eerste Stresstival werd georganiseerd in Utrecht. Onder andere Professor Erik Scherder en Mark Tuitert lieten zien dat stress een essentieel onderdeel is van ons dagelijks leven. Natuurlijk waren wij als Utrechts Reclamebureau erbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
AI-hero image
Stadgenoot

Zomerse foto's in februari

Multiculturele en inclusieve beelden zonder de privacy van bewoners te schenden.
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.