Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!

De virtuele vlag
Tijdens de Museumnacht hebben we in de tuin van het Rijksmuseum de traditionele lange rij verrast met een interactieve belevenis: de virtuele vlag.

De virtuele vlag is een, door ons zelf ontwikkelde, op LEDs gebaseerde interactieve licht belevenis, met een grote aantrekkingskracht op het publiek. Ze geeft haar geheim alleen prijs aan voorbijgangers die het juiste ritueel ontdekken…



Een verrassing voor de voorbijgangers

Bekijk ons werk

home home Door een duidelijke brand identity, krijgt je merk of bedrijf meer karakter. Je onderscheidt jezelf van de wereld om je heen. Wil je de gratis archetype kaarten downloaden, klik hier om naar de downloadpagina te gaan. Bekijk ons werk What the Vak?! – provocerende social content voor een ongeïnteresseerde doelgroep Jongerenmarketing met CNV …
Wil je bedrijven sneller laten groeien door inbound marketing? En is marketing automation een onderdeel van ieder voorstel dat je maakt? Dan kan deze vacature weleens bij jou passen. We zoeken een ondernemende motor, die in gesprek gaat met leads om te ontdekken hoe je ze kunt laten groeien. Je vertaalt hun vraag in een online marketing aanpak die resultaat oplevert. Je krijgt energie van het hands on inrichten van campagnes en het optimaliseren van de resultaten.
765% meer bezoekers? #gelukt!
420.000 views voor Moederdagvideo Bijenkorf