Intensieve training van 13 dagdelen voor studenten Hogeschool Utrecht
Ideeën worden werkelijkheid
Aan de Hogeschool Utrecht studeren meer dan 30.000 studenten. Slechts een aantal van hen krijgt de kans de jaarlijkse training ‘Verover de wereld in 80 dagen’ te volgen. Een intensieve training van 13 dagdelen waarin de studenten een concept ontwikkelen dat helemaal bij hen past. Dit concept voeren ze ook uit, waardoor ze een persoonlijk idee aan de wereld toevoegen.
Kennis delen geeft energie
Met veel plezier delen we onze ervaring en kennis op het gebied van creativiteit, conceptontwikkeling en communicatie. We openen de ogen van de studenten door ze te laten ervaren dat er plaats is in de wereld voor hun concepten. Nieuwe zaken creëren, in plaats van consumeren.
Studenten zijn een bron van inspiratie
De ideeën die studenten uitvoeren, zijn voor ons een bron van inspiratie. Zij kijken heel anders naar de wereld om ons heen. Het komt zelfs voor dat we een marketingvraag waarmee wij stoeien, in de groep gooien. Dat biedt altijd verrassende en nieuwe denkrichtingen.
In samenwerking met Bartelijn Ouweltjes
Bartelijn is een ervaren trainer, trainingsactrice en theatermaker. Het trainingsprogramma is gezamenlijk ontwikkeld en we staan dan ook gezamenlijk voor de groep. De training gaat het komende jaar al weer haar zesde jaargang in. De examencommissie heeft het programma geauditeerd. Studenten die de training met succes doorlopen, krijgen een excellente aantekening op hun diploma.
Best handig voor een reclamebureau uit Utrecht
Een collegezaal vol slimme, creatieve, gemotiveerde leerlingen bleek een mooie kweekvijver voor jong talent die we bij dit reclamebureau uit Utrecht goed konden gebruiken.
Bekijk ons werk
De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
Rebranding voor Utrechtse EBU
Van logo tot persbericht en daar voorbij
Social video voor Unito, uitdager in kranen