Marketingtelling

Hoe scoort de
mond-tot-mondreclame
in de B2B-sector?

Wil je eindelijk grip krijgen op dat ongrijpbare fenomeen: mond-tot-mondreclame in B2B? Doe dan mee met de Nationale Marketingtelling!

Deel op 7 maart 2024 jouw ontvangen B2B-tips en ontdek hoe jouw organisatie kan profiteren van de meest authentieke vorm van marketing.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Tel gemakkelijk met een poll via WhatsApp. Maak je geen zorgen, je telefoonnummer wordt na de telling verwijderd.
  • Ontvang een whitepaper en ontdek hoe je mensen over jouw merk laat praten
  • Krijg als eerste toegang tot de resultaten
  • Voor elke deelnemer planten we een boom, dus je bent groen bezig!

Wat wordt onderzocht?

  • Welke categorie wordt het meest getipt? Tools, leveranciers, locaties, content of anders?
  • Wat kan mond-tot-mondreclame je financieel opleveren?
  • Tippen we meer online of offline?
Download
het onderzoeksrapport
Inmiddels zijn alle onderzoeksresultaten verzameld en presenteren we graag het onderzoeksrapport. In dit rapport vind je onder meer de conclusies uit het onderzoek, handige tips om mensen over je merk te laten praten en inzicht in wat word of mouth je concreet (financieel) kan opleveren.
Meld je aan voor
de nationale marketingtelling

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Wat is de Marketingtelling?

Een uniek onderzoek naar mond-tot-mondreclame in de Nederlandse B2B-markt. We onderzoeken hoe vaak en op welke manieren B2B-tips worden gedeeld, zoals aanbevelingen voor vergaderlocaties of leveranciers.

Hoe werkt de telling?

Je krijgt instructies via WhatsApp, inclusief video-uitleg. Tel op 7 maart 2024 alle B2B-tips die je ontvangt en deel deze via onze polls. De resultaten worden gebundeld in een onderzoeksrapport. We zijn benieuwd naar de kanalen en categorieën van jouw ontvangen B2B-tips!

Over ons

Dit initiatief is een samenwerking tussen Everybody Likes Penguins en Beeckestijn Business School, met B2bmarketeers.nl als mediapartner. Samen zetten we in op unieke content en een positieve impact.

Everybody Likes Penguins

Hoge mediakosten en weinig resultaat. Het is het laatste wat je wilt, dat snappen wij. Marketing moet juist het verschil maken. Impact. Dat vraagt om een deep dive in je doelgroep en creatieve breinkracht. We bouwen merken en ontwikkelen campagnes waar je doelgroep niet over ophoudt.

Beeckestijn Business School

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data, communicatie en leiderschap door 100% vakexperts. Kennis is er om te delen. Ook als je geen opleiding bij ons volgt, hebben we je veel te bieden. Denk aan clinics, Beeckestijn Knowledge Hub en Studio Beeckestijn (ons podcastkanaal).
Beeckestijn Business School
b2bmarketeers.nl - Marcel Nanning whiteboard

B2bmarketeers.nl

Mediapartner Nationale Marketingtelling. 

Al 12 jaar hét kennisplatform voor de b2b marketeer. B2bmarketeers.nl is een onafhankelijk magazine over b2b marketing waar b2b marketeers kennis, ervaringen en visies op het gebied van business-to-business marketing delen.

Word één

van de 100

deelnemers!

Clients
penguins.medialoods.com/wp-content/uploads/2023/09/question-mark-2.svg - https://everybodylikespenguins.nl/wp-content/uploads/2023/09/question-mark-2.svg
MEER WETEN OVER DE NATIONALE MARKETINGTELLING? Bel Amy! Ze praat je graag bij.

030 87 00 260

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.