Marketingtelling
Hoe scoort de
mond-tot-mondreclame
in de B2B-sector?
Wil je eindelijk grip krijgen op dat ongrijpbare fenomeen: mond-tot-mondreclame in B2B? Doe dan mee met de Nationale Marketingtelling!
Deel op 7 maart 2024 jouw ontvangen B2B-tips en ontdek hoe jouw organisatie kan profiteren van de meest authentieke vorm van marketing.
Wat krijg je ervoor terug?
- Tel gemakkelijk met een poll via WhatsApp. Maak je geen zorgen, je telefoonnummer wordt na de telling verwijderd.
- Ontvang een whitepaper en ontdek hoe je mensen over jouw merk laat praten
- Krijg als eerste toegang tot de resultaten
- Voor elke deelnemer planten we een boom, dus je bent groen bezig!
Wat wordt onderzocht?
- Welke categorie wordt het meest getipt? Tools, leveranciers, locaties, content of anders?
- Wat kan mond-tot-mondreclame je financieel opleveren?
- Tippen we meer online of offline?
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Wat is de Marketingtelling?
Hoe werkt de telling?
Over ons
Dit initiatief is een samenwerking tussen Everybody Likes Penguins en Beeckestijn Business School, met B2bmarketeers.nl als mediapartner. Samen zetten we in op unieke content en een positieve impact.
Everybody Likes Penguins
Hoge mediakosten en weinig resultaat. Het is het laatste wat je wilt, dat snappen wij. Marketing moet juist het verschil maken. Impact. Dat vraagt om een deep dive in je doelgroep en creatieve breinkracht. We bouwen merken en ontwikkelen campagnes waar je doelgroep niet over ophoudt.
Beeckestijn Business School
B2bmarketeers.nl
Mediapartner Nationale Marketingtelling.
Al 12 jaar hét kennisplatform voor de b2b marketeer. B2bmarketeers.nl is een onafhankelijk magazine over b2b marketing waar b2b marketeers kennis, ervaringen en visies op het gebied van business-to-business marketing delen.
Word één
van de 100
deelnemers!
030 87 00 260