Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Online marketing campagne Ballonnenrace gaat viraal

De wind bepaalt wie wint!

Viral campagne
Travel Smart is het innovatieve online reisorganisatie label van Rikja Travel. We hebben deze viral marketing campagne ontwikkeld om een grotere naamsbekendheid te creëren onder de doelgroep.

Hoe werkt de viral campagne Ballonnenrace?
Door een traditionele ballonnenwedstrijd te vertalen naar de online wereld van Google maps, hebben we een unieke online campagne ontwikkeld. De werkelijke windrichting en windsnelheid bepalen waar je ballon heen vliegt. De ballon die het dichtst bij de bestemming van Travel Smart landt, wint de reis daar naar toe.

Virale kracht door slimme koppeling met social media
Om deel te nemen aan de Ballonnenrace kan je inloggen met je Facebook account. We halen dan je profielfoto op en hangen die vrolijk aan het touwtje van je ballon. Ook na het oplaten van je ballon kan je dit natuurlijk weer delen met je vrienden. 

Digitale ballonenrace op basis van de werkelijke windrichting

De spelers van de online game ervaren het merk
Het spel, dat gebaseerd is op actuele windrichtingen, brengt je naar verrassende plekken op de wereld. Tijdens je vijfdaagse rondreis ontvang je als speler interessante e-mails over de reisbestemmingen en de omgeving waar je op dat moment vliegt. Op deze manier ervaar je hoe het is om te reizen met Travel Smart. 

En zo vlogen we vanuit Utrecht met het ons branding agency virtueel de wereld rond. Zo’n zin om op vakantie te gaan nu…

Bekijk ons werk

tvc-still-10x9
Social video - Reclamecampagne voor Moederdag

Inhaken was nog nooit zó lief

Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht

Social media campagne voor de Utrechtse mbo'er

Thumbnail_1536x1383_Veilig-oud-en-nieuw_Pearle

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw

Social video met influencers voor Hoog Catharijne Utrecht

Een innovatief concept voor Hoog Catharijne

capgemini_nos-stories-style-video

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.