De groei van Steck begon in de vruchtbare grond van Everybody Likes Penguins
Op 6 mei 2020 opende het Utrechtse tuincentrum Steck zijn deuren. De ‘proeftuin voor groenmakers’ is gevestigd in Utrecht, in het pand waar voorheen Tuincentrum Overvecht zat. De komende jaren zal Steck uitgroeien tot een verzamelpand waarin lokale groene ondernemers hun waren verkopen. Een groots plan, waar wij actief over hebben meegedacht.
Reclamebureau Everybody Likes Penguins mocht bovendien de hele branding doen, van logo en tagline tot gevelbanners, persberichten en sociale kanalen.
Naam wordt huisstijl
De naam was het enige vaste element toen we de opdracht kregen. ‘Steck’ verwijst mooi naar het laten groeien van een stekje, en geeft daar direct een thuis-gevoel aan. Dat gaf ons de basis voor het logo, dat we op dezelfde manier geworteld wilden maken. Bovendien wilden we uitstralen dat Steck sterk op zijn fundamenten staat – vandaar de fontkeuzeerk op zijn fundamenten staat – vandaar de fontkeuze.
Bekijk ons werk
Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Jongerenmarketing met CNV Vakmensen
Retailcampagne voor BAUHAUS
De ontdekkingstocht ‘Dwaalspoor’ biedt Utrechters uitkomst met een wandeling aan de hand van foto’s uit lang vervlogen tijden.