De groei van Steck begon in de vruchtbare grond van Everybody Likes Penguins.

Steck

Van logo tot persbericht en daar voorbij

Op 6 mei 2020 opende het Utrechtse tuincentrum Steck zijn deuren. De ‘proeftuin voor groenmakers’ is gevestigd in Utrecht, in het pand waar voorheen Tuincentrum Overvecht zat. De komende jaren zal Steck uitgroeien tot een verzamelpand waarin lokale groene ondernemers hun waren verkopen. Een groots plan, waar wij actief over hebben meegedacht.

Visual Identity voorbeelden retail store
Steck logo
Styleguide Visual Identity Retail store

Visual identity

Reclamebureau Everybody Likes Penguins mocht bovendien de hele branding doen, van logo en tagline tot gevelbanners, persberichten en sociale kanalen.

Naam wordt huisstijl

De naam was het enige vaste element toen we de opdracht kregen. ‘Steck’ verwijst mooi naar het laten groeien van een stekje, en geeft daar direct een thuis-gevoel aan. Dat gaf ons de basis voor het logo, dat we op dezelfde manier geworteld wilden maken. Bovendien wilden we uitstralen dat Steck sterk op zijn fundamenten staat – vandaar de fontkeuzeerk op zijn fundamenten staat – vandaar de fontkeuze.

Ben je benieuwd hoe Creative Agency Everybody Likes Penguins voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder heeft laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Niet zeiken poster
Hogeschool Utrecht

Hogeschool Utrecht heeft grootste opkomst voor de verkiezingen ooit

Verrassende WC-posters!
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.