Van Jaarcongres tot Festival
Frisse huisstijl voor een oer-utrechts ondernemersfestival
De Economic Board Utrecht (EBU), de lokale ondernemersvereniging van de provincie Utrecht, organiseert jaarlijks het Get Connected Jaarcongres. Dit regionale festival biedt een programma vol inspiratie, creatie, samenwerken en ontmoeten, gericht op een gezond stedelijk leven.
Nieuwe stijl ontwikkelen
EBU vroeg ons om een nieuwe, frisse stijl te ontwikkelen voor het EBU Jaarcongres. En dan liefst een stijl die echt ‘festival’ ademde.
Designelementen
Zo gezegd, zo gedaan. Door gebruik te maken van frisse kleuren, imperfecte lijnen, diverse soorten vlakken en kleine, grappige details, werd het EBU Jaarcongres in één klap een gezellig festival waar je lekker kan keuvelen. Natuurlijk veranderde het font mee, evenals de signalering, programmering en plattegronden.
Target jezelf
Als reclamebureau kruip je constant in de huid van je doelgroep. Vandaag ben je huisarts, morgen een juf. Maar deze keer was dit reclamebureau uit Utrecht zelf de doelgroep.
Bekijk ons werk
Advertenties zetten sneeuwbaleffect in gang
Social content gericht op ouders
Informatie vertalen naar het 'hier en nu'
Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Een inspirerend festival voor (aanstaande) moeders