Vragen of gewoon nieuwsgierig? Bel ons op 030 87 00 260

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht

 Social Act

Vrijwilligers campagne 
Vanuit hun kantoor in de binnenstad van Utrecht stimuleert, verbindt en promoot VC Utrecht het Utrechtse vrijwilligerswerk. Vrijwilligerswerk heeft het imago veelal op zorgtaken te zitten. Maar hoe laat je iedereen in omgeving Utrecht weten dat er ook andere superleuke vrijwilligerstaken te doen zijn? Met deze vraag kwam VC Utrecht naar ons. Wij ontwikkelden een opvallende campagne met buitenborden, uitingen voor een event in het Stadskantoor, banners en een landingspagina met een verzameling van al die leuke en bijzondere vrijwilligersactiviteiten.

Doe een Social Act en gebruik jouw talent om nieuwe mensen te ontmoeten en andere te helpen of een plezier te doen

Doel: mensen enthousiast maken over het Utrechtse vrijwilligerswerk
Voor iedere doelgroep is er interessant en bijzonder vrijwilligerswerk te doen. Wat dacht je van kaartjes knippen bij een event, aan de slag gaan als webredacteur of het fotograferen van een sportdag. Ja, ook dít valt onder vrijwilligerswerk. Allemaal activiteiten waar je je eigen netwerk mee vergroot, je talenten benut en nieuwe ervaringen opdoet.

Bedenk een sterke campagnenaam: Social Act
De basis van een goede campagne is een sterke naam. Iets waar alle doelgroepen zich door aangesproken voelen en wat ze enthousiast maakt. De Engelse term ‘social’ is door alle sociale media, zoals Facebook en Twitter, een begrip geworden. Contact met mensen is leuk en belangrijk, online maar vooral offline. Je leert ervan en het geeft je energie. Vandaar dat de naam Social Act het uitgangspunt is geworden van de campagne.

Utrechts reclamebureau
We konden natuurlijk niet achterblijven. Ook wij hebben vrijwillig onze handen uit de mouwen gestoken. We zijn per slot van rekening een Utrechts Reclamebureau.

Bekijk ons werk

Ardennen fotoshoot Detron

Een nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron

Pensioencommunicatie1

Iconen vormgeven voor vernieuwende pensioencommunicatie

waterrecreatie1

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Online marketing campagne van Creative agency Utrecht gaat viraal

Viral campagne Ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

KWF_28minuten

PR-actie voor campagne ‘Iedere sigaret kost 28 minuten van je leven’

Innovatieprijs

De Pensioenfederatie en het Verbond van Verzekeraars hebben 19 juni tijdens een feestelijke bijeenkomst in Amsterdam samen de Innovatieprijs in ontvangst genomen voor de Pensioen 1-2-3.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.