Pictogrammen op de verpakking voor gemak en veiligheid van de consument

Hoe duidelijker het pictogram, hoe beter

Pictogrammen voor zelfzorggeneesmiddelen
Pictogrammen worden vaak toegepast om een belangrijke boodschap eenvoudig te communiceren. Bijvoorbeeld een pictogram dat aangeeft of een geneesmiddel wel of niet geschikt is voor zwangere vrouwen. Deze innovatie hebben wij als reclamebureau ontwikkeld.

De kracht van een pictogram
Pictogrammen zie je overal om je heen. Van verkeersborden tot het bordje van de nooduitgang. Vreemd genoeg zie je nog geen pictogrammen op verpakkingen van zelfzorggeneesmiddelen. Zeker voor enkele belangrijke eigenschappen, zoals het beïnvloeden van de rijvaardigheid, zou dat heel nuttig zijn.

Sneller overzicht over, onder welke voorwaarden je het medicijn mag gebruiken, met  behulp van pictogrammen

Pictogrammen in behandeling door commissie
De pictogrammen zijn ingediend door Neprofarm (Zelfzorg.nl) bij de commissie die verantwoordelijk is voor de toelating van wijzigingen op verpakkingen. Wie weet wat de toekomst brengt?

Bekijk ons werk

home home Door een duidelijke brand identity, krijgt je merk of bedrijf meer karakter. Je onderscheidt jezelf van de wereld om je heen. Wil je de gratis archetype kaarten downloaden, klik hier om naar de downloadpagina te gaan. Bekijk ons werk What the Vak?! – provocerende social content voor een ongeïnteresseerde doelgroep Jongerenmarketing met CNV …
Wil je bedrijven sneller laten groeien door inbound marketing? En is marketing automation een onderdeel van ieder voorstel dat je maakt? Dan kan deze vacature weleens bij jou passen. We zoeken een ondernemende motor, die in gesprek gaat met leads om te ontdekken hoe je ze kunt laten groeien. Je vertaalt hun vraag in een online marketing aanpak die resultaat oplevert. Je krijgt energie van het hands on inrichten van campagnes en het optimaliseren van de resultaten.
765% meer bezoekers? #gelukt!
420.000 views voor Moederdagvideo Bijenkorf