Communicatiekracht door eenvoud in advertentie in Allerhande

Heldere beeldtaal geeft communicatiekracht

Advertentie
Voor de Allerhande hebben we voor een pijnstiller een advertentie ontworpen. We hebben gebruik gemaakt van heldere beeldtaal in de vorm van een bord met een ruime hoeveelheid bestek eromheen.

Vormgeving van de advertentie bouwt verder op huisstijl
We hebben de productkleuren zo toegepast dat de advertentie zowel aandacht genereert als de herkenbare huisstijl van het merk uitstraalt. Het bord met de ruime hoeveelheid bestek is een heldere en stijlvolle verwijzing naar het uitgebreid en zwaar tafelen. Het moment dat mensen vaak last krijgen van brandend maagzuur.

Bekijk ons werk

home home Door een duidelijke brand identity, krijgt je merk of bedrijf meer karakter. Je onderscheidt jezelf van de wereld om je heen. Wil je de gratis archetype kaarten downloaden, klik hier om naar de downloadpagina te gaan. Bekijk ons werk What the Vak?! – provocerende social content voor een ongeïnteresseerde doelgroep Jongerenmarketing met CNV …
Wil je bedrijven sneller laten groeien door inbound marketing? En is marketing automation een onderdeel van ieder voorstel dat je maakt? Dan kan deze vacature weleens bij jou passen. We zoeken een ondernemende motor, die in gesprek gaat met leads om te ontdekken hoe je ze kunt laten groeien. Je vertaalt hun vraag in een online marketing aanpak die resultaat oplevert. Je krijgt energie van het hands on inrichten van campagnes en het optimaliseren van de resultaten.
765% meer bezoekers? #gelukt!
420.000 views voor Moederdagvideo Bijenkorf