Communicatiekracht door eenvoud in advertentie in Allerhande – Heldere beeldtaal geeft communicatiekracht

Allerhande

Advertentie

Voor de Allerhande hebben we voor een pijnstiller een advertentie ontworpen. We hebben gebruik gemaakt van heldere beeldtaal in de vorm van een bord met een ruime hoeveelheid bestek eromheen.

Vormgeving van de advertentie bouwt verder op huisstijl

We hebben de productkleuren zo toegepast dat de advertentie zowel aandacht genereert als de herkenbare huisstijl van het merk uitstraalt. Het bord met de ruime hoeveelheid bestek is een heldere en stijlvolle verwijzing naar het uitgebreid en zwaar tafelen. Het moment dat mensen vaak last krijgen van brandend maagzuur.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

ALD Automotive

Zo boost je de private lease contracten van ALD in een recordtijd.

Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.