Master Wrapper goes all out and gives wrapping Christmas gifts a magical twist.

De Bijenkorf
Retailmarketingcampagne: Social video Bijenkorf Utrecht

Enthusiastic responses

The reactions on Facebook were clear. Depending on the story, we read “What an intense and special story” and “Ahhhh super fun!!” and even comments full of hearts and smileys. With 185,000 complete views, the branding campaign can rightly be called successful.

Bijenkorf Utrecht

This video was recorded at the Bijenkorf branch in Utrecht. That was not only easy for our ‘Master Wrapper’, because he works in this branch, but also for us. Nice and close to our studio Advertising agency in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Stimulansz

A FRESH LOOK AT SOCIAL ISSUES.

Stimulansz is a knowledge expert within the social domain.
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Major A/B test for BAUHAUS: Does dialect score better than ABN?

Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - Provocating social content for an uninterested target group

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum
Spoorwegmuseum

Campaign and TV commercial in vlog style for the Railway Museum

Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

A store purchase becomes a magical moment.

Bijenkorf

CHILDREN DESIGN THE DREAM DRESS FOR THEIR MOMS.

Store activations have never been so sweet.
Veiligheidsregio Landelijk

'Veilig Huis Vinkie' makes homeowners aware of energy safety.

To draw attention to the safety risks of the energy transition, we introduced 'Veilig Huis Vinkie'
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering MBO students by showing what they make (possible).

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.