Nationale naamsbekendheid stijgt met 11% Klein project, groot verschil

Wilde Ganzen

Alles begint klein

Wilde Ganzen is een uniek goed doel. Door kleine projecten in derdewereldlanden te steunen maakt Wilde Ganzen een groot verschil in de levens van gewone mensen. Klein maakt groot, dat is de kern van het verhaal, al sinds 1957.

Wilde-Ganzen-A1-scaled
Schermafbeelding-2020-05-13-om-15.39.20

Met als doelstelling om de bekendheid van Wilde Ganzen met 5% te laten stijgen, ontwikkelden wij de campagne ‘Alles begint klein’. Daarin legden we de nadruk op piepkleine objecten die levensgrote consequenties hebben. Een pen, een maïskorrel, een vaccinatie – allemaal klein, maar met de impact om dokters, rijke oogsten en gezonde gezinnen voort te brengen.
We bereikten heel Nederland via nationale radio, print, snelwegreclame, social media en display bannering. Na 3 maanden was de naamsbekendheid van Wilde Ganzen door onze nationale reclamecampagne gestegen met 11%!

Branding agency Everybody Likes Penguins bouwt samen met een hele grote en diverse groep klanten aan een sterke merken. Ben je benieuwd hoe we voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder hebben laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding campagne .

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Stichting ALS Nederland

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Trimbos-instituut

Merkbekendheidscampagne IkStopNu.nl voor Trimbos-instituut.

Hoe bereik je zoveel mogelijk mensen die de intentie hebben om te stoppen met roken?
Bron magazine mockup met vrouw in de duinen op de cover
Stichting 100% Heuvelrug

Glossy voor awareness over water

Het vloeibare goud van de Heuvelrug
IndexWoning

Met IndexWoning haal je het meeste uit je huis.

Met de IndexWoning-app krijg je als huiseigenaar eerlijk inzicht in alles omtrent je woning.
Riksja travel mockup reisgenoten test.
Riksja Travel

Online reisgenotentest trekt aandacht en creëert daardoor leads

Zijn jullie geknipt voor elkaar? Of Jut en Jul?
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
D2Grids

Uitgelegd: de 5e generatie stadsverwarming

In minder dan 2 minuten blijkt D2Grids een slimme investering

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.