Vrolijke inhaker
op einde lockdown.

Bauhaus

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS

Begin 2021 waren alle winkels in Nederland, dus ook die van BAUHAUS, verplicht gesloten in verband met de coronasituatie. Alleen winkelen op afspraak was nodig. Dat was voor iedereen natuurlijk een treurige situatie, niet in de minste plaats voor de klussers zelf. Toen kwam de heropening in zicht. De vraag: hoe gingen we dat vieren?

bauhaus_spijkerbad_behindtehscenes
video_spijkerbad_bauhaus_placeholderArtboard-1

Slim inzicht

Wie ooit Dagobert Duck heeft zien zwemmen in zijn pakhuis vol geld, kent ook het gevoel van de ‘zevende hemel’ dat die gierige eend daarbij uitstraalde. En met duizenden en duizenden vierkante meters aan alle klusspullen die je maar kan wensen, kan de BAUHAUS ook zo voelen.

Opvallende reclame-inhaker

Daarom stelden we voor om een klusser een ‘spijkerbad’ te laten nemen en daarbij een gelukzalige sneeuwengel te maken. Daarmee brachten we het gevoel van “Yes, we mogen weer!” helemaal op z’n BAUHAUS’ in beeld. Het enige wat we daarvoor nodig hadden waren duizenden en duizenden spijkers, schroeven en ijzerbeslag. En een goed model. We deelden het resultaat op social media en in-store toen de winkels weer open mochten. Daarmee konden alle klussers weer naar de klushemel die BAUHAUS is.

Inhaker nodig?

Heb jij iets waar je op in wilt haken, maar ontbreekt dat briljante idee nog? Of wil je misschien weten wie al die spijkers weer heeft moeten opruimen? Stuur even een mailtje of bel ons op 030 87 00 260, dan heb je direct contact met creative agency Everybody Likes Penguins in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Niet zeiken poster
Hogeschool Utrecht

Hogeschool Utrecht heeft grootste opkomst voor de verkiezingen ooit

Verrassende WC-posters!
Thumb van online community building activiteiten voor Beursplein Utrecht
Beursplein Utrecht

Thuiswerkserenades voor de afwezige collega’s

Het Beursplein steekt een hart onder de riem
Like Honey

Like Honey: eigen label, eigen stijl

Opvallend design waar we onszelf voor inhuurden
DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Stichting ALS Nederland

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS
mensen met gele hesjes en helmen op en overal ballonnen in de lucht
Utrecht Science Park

Campagne gebiedscommunicatie Utrecht Science Park

Het Utrecht Science Park maakt jouw wereld van morgen
Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum
Spoorwegmuseum

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum

Word jij een echte treinexpert?
Yilkins

Van branding tot nieuwe website voor Yilkins.

Yilkins, een wereldwijde koploper in circulaire technologieën, zocht hulp bij het versterken van hun merkverhaal en merkbelofte.
Stimulansz

Een frisse blik op sociaal-maatschappelijke vraagstukken.

Stimulansz is kennisexpert binnen het sociaal domein.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.