Vrolijke inhaker
op einde lockdown.

Bauhaus

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS

Begin 2021 waren alle winkels in Nederland, dus ook die van BAUHAUS, verplicht gesloten in verband met de coronasituatie. Alleen winkelen op afspraak was nodig. Dat was voor iedereen natuurlijk een treurige situatie, niet in de minste plaats voor de klussers zelf. Toen kwam de heropening in zicht. De vraag: hoe gingen we dat vieren?

bauhaus_spijkerbad_behindtehscenes
video_spijkerbad_bauhaus_placeholderArtboard-1

Slim inzicht

Wie ooit Dagobert Duck heeft zien zwemmen in zijn pakhuis vol geld, kent ook het gevoel van de ‘zevende hemel’ dat die gierige eend daarbij uitstraalde. En met duizenden en duizenden vierkante meters aan alle klusspullen die je maar kan wensen, kan de BAUHAUS ook zo voelen.

Opvallende reclame-inhaker

Daarom stelden we voor om een klusser een ‘spijkerbad’ te laten nemen en daarbij een gelukzalige sneeuwengel te maken. Daarmee brachten we het gevoel van “Yes, we mogen weer!” helemaal op z’n BAUHAUS’ in beeld. Het enige wat we daarvoor nodig hadden waren duizenden en duizenden spijkers, schroeven en ijzerbeslag. En een goed model. We deelden het resultaat op social media en in-store toen de winkels weer open mochten. Daarmee konden alle klussers weer naar de klushemel die BAUHAUS is.

Inhaker nodig?

Heb jij iets waar je op in wilt haken, maar ontbreekt dat briljante idee nog? Of wil je misschien weten wie al die spijkers weer heeft moeten opruimen? Stuur even een mailtje of bel ons op 030 87 00 260, dan heb je direct contact met creative agency Everybody Likes Penguins in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Veiligheidsregio Landelijk

Veilig Huis Vinkie maakt huiseigenaren bewust van energieveiligheid.

Om de veiligheidsrisico's van de energietransitie onder de aandacht te brengen, introduceerden we 'Veilig Huis Vinkie'
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
Even uw huis versieren Centraal beheer kerst-campagne
Centraal Beheer

Even je huis versieren, kerst­campagne voor Centraal Beheer

Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Leadcampagne voor Schneider Electric mockup laptop website
Schneider Electric

Leadcampagne voor Schneider Electric

Die slim inspeelt op technische doelgroep
Climate Planet Utrecht logo met blauwe wereld.
Climate Planet Utrecht

Climate Planet: kijk naar de aarde als een astronaut

Samen een wereld te winnen!
Bron magazine mockup met vrouw in de duinen op de cover
Stichting 100% Heuvelrug

Glossy voor awareness over water

Het vloeibare goud van de Heuvelrug

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA