Van Jaarcongres tot Festival. Rebranding voor Utrechtse EBU

EBU

Frisse huisstijl voor een oer-utrechts ondernemersfestival

De Economic Board Utrecht (EBU), de lokale ondernemersvereniging van de provincie Utrecht, organiseert jaarlijks het Get Connected Jaarcongres. Dit regionale festival biedt een programma vol inspiratie, creatie, samenwerken en ontmoeten, gericht op een gezond stedelijk leven.

Nieuwe stijl ontwikkelen

EBU vroeg ons om een nieuwe, frisse stijl te ontwikkelen voor het EBU Jaarcongres. En dan liefst een stijl die echt ‘festival’ ademde.

Designelementen

Zo gezegd, zo gedaan. Door gebruik te maken van frisse kleuren, imperfecte lijnen, diverse soorten vlakken en kleine, grappige details, werd het EBU Jaarcongres in één klap een gezellig festival waar je lekker kan keuvelen. Natuurlijk veranderde het font mee, evenals de signalering, programmering en plattegronden.

Target jezelf

Als reclamebureau kruip je constant in de huid van je doelgroep. Vandaag ben je huisarts, morgen een juf. Maar deze keer was dit reclamebureau uit Utrecht zelf de doelgroep.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?
Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!
Riksja Travel

Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!

De wind bepaalt wie wint!
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
Stichting ALS Nederland

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Flashmob Amsterdam Trombosestichting Nederland op museumplein
Trombosestichting Nederland

Aandacht voor trombose met unieke flashmob op Museumplein

Groot bereik via free publicity

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA