Van Jaarcongres tot Festival. Rebranding voor Utrechtse EBU

EBU

Frisse huisstijl voor een oer-utrechts ondernemersfestival

De Economic Board Utrecht (EBU), de lokale ondernemersvereniging van de provincie Utrecht, organiseert jaarlijks het Get Connected Jaarcongres. Dit regionale festival biedt een programma vol inspiratie, creatie, samenwerken en ontmoeten, gericht op een gezond stedelijk leven.

Nieuwe stijl ontwikkelen

EBU vroeg ons om een nieuwe, frisse stijl te ontwikkelen voor het EBU Jaarcongres. En dan liefst een stijl die echt ‘festival’ ademde.

Designelementen

Zo gezegd, zo gedaan. Door gebruik te maken van frisse kleuren, imperfecte lijnen, diverse soorten vlakken en kleine, grappige details, werd het EBU Jaarcongres in één klap een gezellig festival waar je lekker kan keuvelen. Natuurlijk veranderde het font mee, evenals de signalering, programmering en plattegronden.

Target jezelf

Als reclamebureau kruip je constant in de huid van je doelgroep. Vandaag ben je huisarts, morgen een juf. Maar deze keer was dit reclamebureau uit Utrecht zelf de doelgroep.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

CNV Vakmensen

Nu weet iedereen wat de vakbond nou eigenlijk doet

Merkkennis-campagne voor CNV Vakmensen
Groepsfoto bij abri van de campagne
VC Utrecht

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht

Social Act
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
CNV vakmensen

Awareness campagne voor iedereen met een zwaar beroep.

CNV wilde de urgentie van het behoud van de Regeling Vervroegd Uittreden (RVU) benadrukken en bewustwording creëren bij politici en de bredere samenleving.
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Beursplein

Beursplein Utrecht: work smart, play hard

Design en activatie voor een drukbezette doelgroep op een even druk plein.
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Climate Planet Utrecht logo met blauwe wereld.
Climate Planet Utrecht

Climate Planet: kijk naar de aarde als een astronaut

Samen een wereld te winnen!
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.