Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

Wilde Ganzen

Nieuwe strategie

Het goede doel Wilde Ganzen voerde al enige tijd campagne met ‘#gelukt’, waarmee de succesvolle, kleinschalige aanpak van Wilde Ganzen werd aangeprezen. Helaas liep de bekendheid van het merk langzaam terug, waardoor duidelijk werd dat een jongere doelgroep #gelukt ook moest gaan begrijpen en omarmen. We besloten daarom met #gelukt te gaan teasen en mensen daardoor zelf te laten zoeken naar de afzender.

Uniek beeldconcept

Het bijzondere van Wilde Ganzen zit in de persoonlijke aanpak, waarbij een bevlogen Nederlander direct samenwerkt met iemand uit een derde wereldland. Dat maakt Wilde Ganzen uniek, en dat gaf ons een unieke kans om een beeld te maken voor de ‘hashtag’.

Miljoenen impressies, 7,5 keer meer bezoekers

Door onze teasercampagne genereerden we bijna 32 miljoen impressies. De website van Wilde Ganzen werd in dezelfde periode gevonden door 765% meer bezoekers, die dus zélf op zoek zijn gegaan. Dat maakt hen zeer kwalitatieve leads voor volgende campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Flashmob Amsterdam Trombosestichting Nederland op museumplein
Trombosestichting Nederland

Aandacht voor trombose met unieke flashmob op Museumplein

Groot bereik via free publicity
Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print
Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!
Riksja Travel

Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!

De wind bepaalt wie wint!
Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
NVM

Campagne maakt gezinnen bewust van belang mondhygiënist.

Hoe zorg je ervoor dat meer kinderen tot 18 jaar naar de mondhygiënist gaan?
Riksja eendagsreis kaart
Riksja Travel

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
NK STRESS - Online stresstest zorgt voor mond tot mond reclame
Charlie Jones

Groeiend stress-bewustzijn dankzij het NK Stress

Online stresstest fungeert als voorronde voor de beste stressers
AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
Snelweg tunnel foto
AGMI

Strategische herpositionering AGMI

Een uitstraling die past bij de nieuwe visie

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.