Uitgelegd: de 5e generatie stadsverwarming. In minder dan 2 minuten blijkt D2Grids een slimme investering

D2Grids

Het D2Grids-project is erop gericht om de 5e generatie stadsverwarming uit te rollen binnen Europa. Daarvoor is het belangrijk dat de doelgroep – burgemeesters en hoge ambtenaren van middelgrote tot grote Europese steden – begrijpen wat de 5e generatie stadsverwarming is, en wat het oplevert.

D2Grid - De 5e generatie stadsverwarming

Een slimme investering in minder dan 2 minuten

Wij creëerden een speelse maar duidelijke stijl, waarin we met een slim script het hele verhaal vertellen. Nou ja, het héle verhaal… De basis. In nog geen 2 minuten leggen we uit wat de 5e generatie stadsverwarming is, hoe het werkt en wat je stad eraan heeft. Zo wordt een gesprek met een publieke functionaris een stuk gemakkelijker.

We schreven het script en maakten de animatie eerst in het Engels. Daarna creëerden we ook Franse, Duitse en Nederlandse varianten.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Contentmarketing voor jongeren
LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

Video’s met korte tips worden vaker uitgekeken.
Train je ogen iedere dag banner met blonde vrouw.
Bayer

Doe je mee aan Oogfitness?

Inhaker op WorldSightDay voor Bayer
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
Skibewijs website mockup Allianz
Allianz

Het skibewijs gaat de grens over naar België

Ook onze zuiderburen kunnen dit jaar hun skibewijs halen
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA