Thuiswerk­serenades voor de afwezige collega’s. Het Beursplein steekt een hart onder de riem

Beursplein Utrecht

Je bent een thuiswerkbaas

Het normaal zo bruisende Beursplein, in het centrum van Utrecht, was sinds de eerste lockdown in maart 2020 geen schim van zichzelf. En toen de tweede lockdown in ging, besloten we dat er wat gedaan moest worden. Daarom besloten we de grootste thuiswerkbazen van het Beursplein te verwennen met een thuiswerkserenade. Een muzikale merkactivatie.

Beursplein Thuiswerkserenade Compilatie 1
Thuiswerk-serenade voor Emma
Ook jij bent een thuiswerkbaas! Deze serenade is ook een beetje voor jou!

Nominaties via Zoom

Via social media vroegen we om nominaties: wie kan er thuiswerken als de beste? Wie heeft jou er doorheen geholpen? Of wie zit er eventjes doorheen en kan wel een opkikkertje gebruiken? In zoom-calls, die we opnamen, vertelden collega’s over hun nominatie.

Bandjes op de stoep

En op een goede dag stonden we met een cameraploeg en een gezellige band bij de thuiswerkbazen op de stoep. Ze werden toegezongen met passende tekst:

“Jij bent fantastisch, oh zo fantastisch
Je brengt ons blijdschap, al werk je thuis
Al jouw collega’s hebben waardering
We gaan dankzij Joris vooruit”

Uiteindelijk gingen we met twee bandjes en twee liedjes op pad en bezochten we tien thuiswerkbazen.

Social media & whatsapp

We verspreidden de video’s van de serenades via social media onder alle medewerkers van het Beursplein, en stimuleerden het delen ervan via eigen middelen zoals Whatsapp. Zo was iedereen verbonden met de serenade.

Everybody likes Beursplein Utrecht

Wist je trouwens dat je vanaf het Beursplein, met de trein, in 3 minuten bij onze studio bent. Je bent altijd welkom voor een goed geprek en dito koffie bij Creative Agency Everybody Likes Penguins in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Riksja reisprofiel mockup ipad
Riksja Travel

Interactieve campagne voor Riksja veel gedeeld op social media

Wat voor reiziger ben jij?
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
2502 dynamische Google Search-advertenties 41% CTR op een Google Search-campagne
VO-Raad

2502 dynamische Google Search-advertenties

41% CTR op een Google Search-campagne
Train je ogen iedere dag banner met blonde vrouw.
Bayer

Doe je mee aan Oogfitness?

Inhaker op WorldSightDay voor Bayer
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
CNV vakmensen

Awareness campagne voor iedereen met een zwaar beroep.

CNV wilde de urgentie van het behoud van de Regeling Vervroegd Uittreden (RVU) benadrukken en bewustwording creëren bij politici en de bredere samenleving.
Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Riksja travel mockup reisgenoten test.
Riksja Travel

Online reisgenotentest trekt aandacht en creëert daardoor leads

Zijn jullie geknipt voor elkaar? Of Jut en Jul?
IndexWoning

Met IndexWoning haal je het meeste uit je huis.

Met de IndexWoning-app krijg je als huiseigenaar eerlijk inzicht in alles omtrent je woning.
Era Contour

Hoe een wijk een ‘hof’ werd

Vastgoedmarketing voor Era Contour

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA