Thuiswerk­serenades voor de afwezige collega’s. Het Beursplein steekt een hart onder de riem

Beursplein Utrecht

Je bent een thuiswerkbaas

Het normaal zo bruisende Beursplein, in het centrum van Utrecht, was sinds de eerste lockdown in maart 2020 geen schim van zichzelf. En toen de tweede lockdown in ging, besloten we dat er wat gedaan moest worden. Daarom besloten we de grootste thuiswerkbazen van het Beursplein te verwennen met een thuiswerkserenade. Een muzikale merkactivatie.

Ook jij bent een thuiswerkbaas! Deze serenade is ook een beetje voor jou!

Nominaties via Zoom

Via social media vroegen we om nominaties: wie kan er thuiswerken als de beste? Wie heeft jou er doorheen geholpen? Of wie zit er eventjes doorheen en kan wel een opkikkertje gebruiken? In zoom-calls, die we opnamen, vertelden collega’s over hun nominatie.

Bandjes op de stoep

En op een goede dag stonden we met een cameraploeg en een gezellige band bij de thuiswerkbazen op de stoep. Ze werden toegezongen met passende tekst:

“Jij bent fantastisch, oh zo fantastisch
Je brengt ons blijdschap, al werk je thuis
Al jouw collega’s hebben waardering
We gaan dankzij Joris vooruit”

Uiteindelijk gingen we met twee bandjes en twee liedjes op pad en bezochten we tien thuiswerkbazen.

Social media & whatsapp

We verspreidden de video’s van de serenades via social media onder alle medewerkers van het Beursplein, en stimuleerden het delen ervan via eigen middelen zoals Whatsapp. Zo was iedereen verbonden met de serenade.

Everybody likes Beursplein Utrecht

Wist je trouwens dat je vanaf het Beursplein, met de trein, in 3 minuten bij onze studio bent. Je bent altijd welkom voor een goed geprek en dito koffie bij Creative Agency Everybody Likes Penguins in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

EBU

Van Jaarcongres tot Festival

Rebranding voor Utrechtse EBU
Groepsfoto bij abri van de campagne
VC Utrecht

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht

Social Act
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
Animated online festival voor KMN Kind & Co
Kind & Co

Animated online festival voor KMN Kind & Co

Een inspirerend festival voor (aanstaande) moeders
Ik heb nooit mezelf mogen zijn - homeseksualiteit is van alle tijden. Oudere man op een stoel.
Nationaal Ouderenfonds

Bewustwordingscampagne voor roze ouderen raakt gevoelige snaar

'Ik heb nooit mezelf mogen zijn'.
Trimbos-instituut

Campagne IkStopNu.nl: Een frisse start voor het nieuwe jaar

Hoe motiveer je rokers tijdens de jaarwisseling om te stoppen met roken?
Workshop voor ontwikkeling van persona’s en customer journey
Amsterdam Bijlmer

Ontwikkeling persona’s en customer journey voor Amsterdams winkelcentrum

Herpositionering van winkelcentrum
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
NK STRESS - Online stresstest zorgt voor mond tot mond reclame
Charlie Jones

Groeiend stress-bewustzijn dankzij het NK Stress

Online stresstest fungeert als voorronde voor de beste stressers

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.