Thuiswerk­serenades voor de afwezige collega’s. Het Beursplein steekt een hart onder de riem

Beursplein Utrecht

Je bent een thuiswerkbaas

Het normaal zo bruisende Beursplein, in het centrum van Utrecht, was sinds de eerste lockdown in maart 2020 geen schim van zichzelf. En toen de tweede lockdown in ging, besloten we dat er wat gedaan moest worden. Daarom besloten we de grootste thuiswerkbazen van het Beursplein te verwennen met een thuiswerkserenade. Een muzikale merkactivatie.

Ook jij bent een thuiswerkbaas! Deze serenade is ook een beetje voor jou!

Nominaties via Zoom

Via social media vroegen we om nominaties: wie kan er thuiswerken als de beste? Wie heeft jou er doorheen geholpen? Of wie zit er eventjes doorheen en kan wel een opkikkertje gebruiken? In zoom-calls, die we opnamen, vertelden collega’s over hun nominatie.

Bandjes op de stoep

En op een goede dag stonden we met een cameraploeg en een gezellige band bij de thuiswerkbazen op de stoep. Ze werden toegezongen met passende tekst:

“Jij bent fantastisch, oh zo fantastisch
Je brengt ons blijdschap, al werk je thuis
Al jouw collega’s hebben waardering
We gaan dankzij Joris vooruit”

Uiteindelijk gingen we met twee bandjes en twee liedjes op pad en bezochten we tien thuiswerkbazen.

Social media & whatsapp

We verspreidden de video’s van de serenades via social media onder alle medewerkers van het Beursplein, en stimuleerden het delen ervan via eigen middelen zoals Whatsapp. Zo was iedereen verbonden met de serenade.

Everybody likes Beursplein Utrecht

Wist je trouwens dat je vanaf het Beursplein, met de trein, in 3 minuten bij onze studio bent. Je bent altijd welkom voor een goed geprek en dito koffie bij Creative Agency Everybody Likes Penguins in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Branding­campagne voor Steck Van logo tot persbericht en daar voorbij
Steck

Branding­campagne voor Steck

Van logo tot persbericht en daar voorbij
Shanks screenshot van de animatie. Je ziet hoe de vuilniswagen zijn afval stort en wat er mee wordt gedaan.
Shanks

Animatie brengt de wereld van Shanks tot leven

De meest groene afvalverwerker gaat voor recycling
Leadcampagne voor Schneider Electric mockup laptop website
Schneider Electric

Leadcampagne voor Schneider Electric

Die slim inspeelt op technische doelgroep
Climate Planet Utrecht logo met blauwe wereld.
Climate Planet Utrecht

Climate Planet: kijk naar de aarde als een astronaut

Samen een wereld te winnen!
Train je ogen iedere dag banner met blonde vrouw.
Bayer

Doe je mee aan Oogfitness?

Inhaker op WorldSightDay voor Bayer
Unito

Social video in 3 talen voor de slimme kraan van Unito

Social video voor Unito, uitdager in kranen
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
Photoshoot voor brandingcampagne voor Detron in de Ardennen
Detron

Een nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron

Als één team naar de Ardennen
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Stichting ALS Nederland

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.