Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win! De wind bepaalt wie wint!

Riksja Travel

Riksja Luchtballonnenrace

Heb je ooit de wereld rond willen reizen in een luchtballon? Doe mee aan de ‘Riksja Luchtballonnenrace’. Vaar mee op de huidige windrichting en maak kennis met interessante landfeiten tijdens je reis. Als jij het dichtst bij een van de 40 Riksja hoofdsteden landt, dan ben je de winnaar van een complete rondreis door Myanmar!

Social post - Riksja Luchtballonnenrace
Actiepagina Riksja Luchtballonnenrace

De spelers van de online game ervaren het merk

Het spel, dat gebaseerd is op actuele windrichtingen, brengt je naar verrassende plekken op de wereld. Tijdens je vijfdaagse rondreis ontvang je als speler interessante e-mails over de Riksja reisbestemmingen en de omgeving waar je op dat moment vliegt. Op deze manier ervaar je hoe het is om te reizen met Riksja. Je leert hun reisbestemmingen kennen en ontdekt de merkwaarden van Riksja Travel.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
Retail marketing activatie krijgt aandacht op social media- Stylingadvies van echte fashionista
Hoog Catharijne

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.