Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win! De wind bepaalt wie wint!

Riksja Travel

Riksja Luchtballonnenrace

Heb je ooit de wereld rond willen reizen in een luchtballon? Doe mee aan de ‘Riksja Luchtballonnenrace’. Vaar mee op de huidige windrichting en maak kennis met interessante landfeiten tijdens je reis. Als jij het dichtst bij een van de 40 Riksja hoofdsteden landt, dan ben je de winnaar van een complete rondreis door Myanmar!

Social post - Riksja Luchtballonnenrace
Actiepagina Riksja Luchtballonnenrace

De spelers van de online game ervaren het merk

Het spel, dat gebaseerd is op actuele windrichtingen, brengt je naar verrassende plekken op de wereld. Tijdens je vijfdaagse rondreis ontvang je als speler interessante e-mails over de Riksja reisbestemmingen en de omgeving waar je op dat moment vliegt. Op deze manier ervaar je hoe het is om te reizen met Riksja. Je leert hun reisbestemmingen kennen en ontdekt de merkwaarden van Riksja Travel.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Winkelactivatie bij Pearle met Jan Smit ontwikkeld door Reclamebureau Utrecht Everybody Likes Penguins
Pearle

Goed gezien: Jan Smit bij Pearle!

Honderden mensen in de rij voor een nieuwe bril, en een foto.
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Riksja eendagsreis kaart
Riksja Travel

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?
Thumb retailactie voor valentijnsdag.
de Bijenkorf

Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

Krassen, krassen. En altijd prijs!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.