Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn – Mijn hart klopt voor jou…

de Bijenkorf

Verras je lover

Heb jij een geheime liefde of wil je jouw lover een bijzonder bericht sturen met Valentijn? Stuur hem of haar dan jullie liefdesverhaal. Wij ontwikkelden een online Valentijns-activatie voor De Bijenkorf die helemaal aansluit bij de Valentijns-campagne van het warenhuis: ‘A Love Story’.

A Love story, maak jouw love story banner.

Online activatie koppelen aan het merk

Als bedrijf wil je top-of-mind zijn bij de consument tijdens belangrijke sales-momenten in het jaar. Voor een warenhuis als De Bijenkorf is dit ieder moment waarop men cadeautjes koopt voor een ander: Kerst, Moederdag, Valentijn… Een branded Valentijns-boodschap helpt hieraan mee. Helemaal als het een online activatie is die naadloos aansluit bij de themacampagne van dat jaar. Wij maakten een Valentijns-activatie met een animated visual die in alle andere Valentijns-uitingen van De Bijenkorf terugkwam.

Stuur jouw Love Story

Hoe werkt het? Je kiest een foto van jezelf, of van jou en je lover, en uploadt deze. De foto plaats je in een groot hart. Vervolgens schrijf je er een kort liefdesbericht bij in een mooi, romantisch fontje. Anoniem uiteraard! Daarna deel je het bericht via WhatsApp of Facebook met jouw Valentijn. Hij of zij opent de link en ziet een groot, rood, kloppend hart. Met een tik op het hart verschijnt de foto en het liefdesbericht. Fijne Valentijn!

Eenvoud werkt

Tijdens Valentijn willen veel mensen een (geheime) liefde laten weten dat er aan hem of haar gedacht wordt. Vroeger werden er via de post kaartjes verstuurd. Tegenwoordig gebeurt dit voornamelijk via social media. Maar het mag nooit te veel tijd of moeite kosten voor de gebruiker. Snel even een foto uploaden, een berichtje erbij typen en deze in een bijzondere vorm versturen, is zowel voor de verzender als de ontvanger leuk!

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Reclamecampagne in dialect / regionale tongval
Bauhaus

Grote A/B-test voor BAUHAUS: scoort dialect beter dan ABN?

Retailcampagne met verrassende conclusie
Reclamebureau maakt awareness campagne voor FSC Nederland Utrecht
FSC

Animatie voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud

HEMA Nederland shared animatie op Facebook en levert alleen al 17.000 views
Even uw huis versieren Centraal beheer kerst-campagne
Centraal Beheer

Even je huis versieren, kerst­campagne voor Centraal Beheer

Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.