Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn – Mijn hart klopt voor jou…

de Bijenkorf

Verras je lover

Heb jij een geheime liefde of wil je jouw lover een bijzonder bericht sturen met Valentijn? Stuur hem of haar dan jullie liefdesverhaal. Wij ontwikkelden een online Valentijns-activatie voor De Bijenkorf die helemaal aansluit bij de Valentijns-campagne van het warenhuis: ‘A Love Story’.

A Love story, maak jouw love story banner.

Online activatie koppelen aan het merk

Als bedrijf wil je top-of-mind zijn bij de consument tijdens belangrijke sales-momenten in het jaar. Voor een warenhuis als De Bijenkorf is dit ieder moment waarop men cadeautjes koopt voor een ander: Kerst, Moederdag, Valentijn… Een branded Valentijns-boodschap helpt hieraan mee. Helemaal als het een online activatie is die naadloos aansluit bij de themacampagne van dat jaar. Wij maakten een Valentijns-activatie met een animated visual die in alle andere Valentijns-uitingen van De Bijenkorf terugkwam.

Stuur jouw Love Story

Hoe werkt het? Je kiest een foto van jezelf, of van jou en je lover, en uploadt deze. De foto plaats je in een groot hart. Vervolgens schrijf je er een kort liefdesbericht bij in een mooi, romantisch fontje. Anoniem uiteraard! Daarna deel je het bericht via WhatsApp of Facebook met jouw Valentijn. Hij of zij opent de link en ziet een groot, rood, kloppend hart. Met een tik op het hart verschijnt de foto en het liefdesbericht. Fijne Valentijn!

Eenvoud werkt

Tijdens Valentijn willen veel mensen een (geheime) liefde laten weten dat er aan hem of haar gedacht wordt. Vroeger werden er via de post kaartjes verstuurd. Tegenwoordig gebeurt dit voornamelijk via social media. Maar het mag nooit te veel tijd of moeite kosten voor de gebruiker. Snel even een foto uploaden, een berichtje erbij typen en deze in een bijzondere vorm versturen, is zowel voor de verzender als de ontvanger leuk!

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Snelweg tunnel foto
AGMI

Strategische herpositionering AGMI

Een uitstraling die past bij de nieuwe visie
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Krantenkoppen over roken. Elke sigaret kost je 28 minuten van je leven.
KWF

PR-actie ‘Iedere sigaret kost 28 minuten van je leven’

Informatie vertalen naar het 'hier en nu'
Ik heb nooit mezelf mogen zijn - homeseksualiteit is van alle tijden. Oudere man op een stoel.
Nationaal Ouderenfonds

Bewustwordingscampagne voor roze ouderen raakt gevoelige snaar

'Ik heb nooit mezelf mogen zijn'.
Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Shanks screenshot van de animatie. Je ziet hoe de vuilniswagen zijn afval stort en wat er mee wordt gedaan.
Shanks

Animatie brengt de wereld van Shanks tot leven

De meest groene afvalverwerker gaat voor recycling
Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.