Even je huis ‘over de top’ versieren, kerstcampagne voor Centraal Beheer – Al die lichtjes, als dat maar goed gaat…

Centraal Beheer

‘Over de top’ versieren

Stiekem versieren we ons huis ieder jaar een beetje meer. Het zijn nog net geen Amerikaanse toestanden, maar sommige mensen doen aardig hun best. Met de kerstactie van Centraal Beheer kun je je helemaal laten gaan. Je versierde huis met knipperende lichtjes kun je vervolgens als kerstgroet delen met je familie en vrienden. We zagen online niet alleen huizen terug, hele knipperende kerstoutfits kwamen voorbij.

Campagne website mobiele mockup. Maak of kies een foto van uw eigen huis en begin met versieren.

‘Even Apeldoorn bellen’ momentje tijdens het versieren

Het hart van de campagne is de ‘mobile first’ website waar je in drie stappen je huis versiert. Maak of selecteer een foto en upload deze. Kies je knipperende kerstverlichting. En deel je ‘over de top’ versierde huis met familie en vrienden. Na de vierde kerstverlichting die je ophangt, ontstaat een kortsluiting die na enkele seconde de hele wijk in het donker zet… Oh oh, even Apeldoorn bellen. Vervolgens kun je weer verder met versieren.

Omnichannel campagne

Via verschillende kanalen is de kerstactie naar zowel consumenten als zakelijke relaties gecommuniceerd. Voor bestaande klanten om hen te verrassen en voor prospects om ze te inspireren. Het campagneconcept is doorvertaald naar een DM, EDM, Facebookpost, consumenten- en zakelijke nieuwsbrief, banners en zelfs met een presentatie op de homepagina van de website geplaatst. Daarnaast zijn mensen enthousiast hun kerstgroet gaan delen met vrienden en familie, waardoor ook op social media de actie is gaan leven.

Technisch geavanceerde website voelt als een app

Ons creatieve team bedenkt in hun enthousiasme een concept met een arrenslee van knipperende lichtjes die je dan gewoon op een foto kunt slepen. Maar dan komt ons technische team, die eerst fronsen en vervolgens nog creatiever aan de slag gaan. Je hoort ze een paar dagen niet, maar dan opeens is er een werkend model, het proof of concept! We zijn trots op het eindresultaat. De gebruiker heeft het gevoel alsof hij of zij in een geavanceerde app aan het werk is, maar het is een mobiele website. Applaus voor onze programmeurs!

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Photoshoot voor brandingcampagne voor Detron in de Ardennen
Detron

Een nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron

Als één team naar de Ardennen
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Animated online festival voor KMN Kind & Co
Kind & Co

Animated online festival voor KMN Kind & Co

Een inspirerend festival voor (aanstaande) moeders
VGZ campagne foto. 3 vrienden in de buitenlucht met een 3D bril op die popcorn zitten te eten en te lachen.
VGZ
Gelukkige mensen zijn minder ziek!
Website mockup van de campagne. Op de iPhone zie je een koppel in een hartje staan en de optie om het op Facebook te delen.
de Bijenkorf

Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn

Mijn hart klopt voor jou…
Spoorwegmuseum, vrouw deelt boekjes van het museum uit.
Spoorweg Museum

Het Spoorwegmuseum introduceert museumfestival

‘Het leukste reisje van Nederland’
Reclamebureau maakt awareness campagne voor FSC Nederland Utrecht
FSC

Animatie voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud

HEMA Nederland shared animatie op Facebook en levert alleen al 17.000 views
Allerhande magazine advertentie voor Rennie
Allerhande

Communicatiekracht door eenvoud in advertentie in Allerhande

Heldere beeldtaal geeft communicatiekracht
Unito

Social video in 3 talen voor de slimme kraan van Unito

Social video voor Unito, uitdager in kranen

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.