Master Wrapper pakt uit en geeft ’t inpakken van kerstkado’s een magische twist.

De Bijenkorf

Branding campagne voor Bijenkorf

De kerst-campagne van de Bijenkorf draaide om het thema ‘Samen is het magisch’, waarbij verbinding centraal stond. De Bijenkorf vroeg ons om dit door te vertalen naar een concept dat die verbinding doorvertaalde naar een aanschaf in de winkel. Konden we wel wat mee.

In gesprek met een ‘Master Wrapper’

Of het nou gaat om de allerduurste smartwatch of een kookboek in de sale, achter elk cadeau zit een bijzonder verhaal. Daarom vroegen wij een ‘Master Wrapper’ van de Bijenkorf om het gesprek met klanten aan te gaan – op zoek naar dat verhaal áchter het cadeau.

De Master Wrapper pakte het cadeau prachtig in, en tegelijkertijd hoorden we persoonlijke verhalen, gebeurtenissen en herinneringen. In een branding campagne met vijf video’s kwamen de meest uiteenlopende emoties voorbij.

Retailmarketingcampagne: Social video Bijenkorf Utrecht

Enthousiaste reacties

De reacties op Facebook logen er niet om. Afhankelijk van het verhaal lazen we “Wat een heftig en bijzonder verhaal” en “Ahhhh super leuk!!” en zelfs reacties vol hartjes en smilies. Met 185.000 complete views is de branding campagne met recht succesvol te noemen.

Bijenkorf Utrecht

Deze video is opgenomen in de Bijenkorfvestiging in Utrecht. Dat was niet alleen makkelijk voor onze ‘Master Wrapper’, omdat hij in dit filiaal werkt, maar ook voor ons. Lekker dicht bij de studio van ons Reclamebureau in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Trimbos-instituut

Campagne IkStopNu.nl: Een frisse start voor het nieuwe jaar

Hoe motiveer je rokers tijdens de jaarwisseling om te stoppen met roken?
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
Mizuno

Een online campagne sprint voor Mizuno’s e-commerce doelen.

Mizuno wilde de return on ad spend (ROAS) verbeteren om haar ambitieuze e-commerce doelen te behalen.
AI gegeneerd beeld truck
Farm Trans

Onze AI-studio maakt kostbare en complexe fotoshoots overbodig

Beelden die perfect passen bij elk seizoen of evenement.
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Eerste NL droge-racen in Utrecht RTL nieuws
Hoog Catherijne

Bijna 20 miljoen views voor free publicity campagne

Impuls voor branding Hoog Catharijne
Ho ho, check je CAO
CNV Vakmensen

Ledenwervingscampagne voor CNV: Ho ho, check je cao!

Hoe motiveer je jong werkenden om lid te worden van CNV?

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.