Het Spoorwegmuseum samen met de top van Nederland op het gebied van kunst en cultuur
‘Het leukste reisje van Nederland’ is 10 dagen lang dé culturele beleving voor jong en oud. Het Spoorwegmuseum in Utrecht heeft samen met de top van Nederland op het gebied van kunst en cultuur, waaronder Naturalis, Eye Filmmuseum, Afrika Museum en TivoliVredenburg, de reis van je leven gecreëerd. Maak een tijdreis naar de oertijd of vlieg muzikaal de wereld over. Wij mochten voor dit nieuwe museumfestival de introductiecampagne ontwikkelen en uitvoeren. Samenwerking met de Nederlandse top van kunst en cultuur
Wie ‘trein’ zegt, zegt ‘reizen’: avontuur, ontdekken, plezier. Met deze gedachte is ‘Het leukste reisje van Nederland’ ontwikkeld samen met bekende musea en culturele organisaties. Nog nooit eerder is in Nederland een vergelijkbaar event gerealiseerd, waardoor we het publiek goed dienden mee te nemen in het verhaal. De ontwikkelde introductiecampagne is opgebouwd uit een groot aantal onderdelen: een pakkend campagnebeeld, een campagne website, online advertising, een outdoor poster campagne en media inkoop bij diverse grote vrouwenbladen, dagbladen en senioren magazines. Een breed spectrum van specifiek gekozen online en offline kanalen, die gezamenlijk de gehele doelgroep doeltreffend bereiken én natuurlijk aansporen om te gaan!