Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS. Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Stichting ALS Nederland

Wandelend geld ophalen

De Nijmeegse Vierdaagse is niet voor elke wandelaar weggelegd. Sommigen lopen liever meer, anderen weer wat minder. Wandelen, dat doen ze in elk geval wel. Voor Stichting ALS Nederland was deze groep al enkele edities van de Vierdaagse een dankbare groep actievoerders: zij haalden voor elke gelopen kilometer geld op voor onderzoek om ALS de wereld uit te helpen.

Social mock-up van iPhone met ALS Hierdaagse advertentie erin

Een goede naam is het halve werk

ALS Nederland vroeg ons om deze actie een eigen gezicht te geven, om zo meer mensen mee te laten lopen in de strijd tegen ALS.

Loop mee met de ALS Hierdaagse

Wij bedachten daarom de naam ‘ALS Hierdaagse’, de wandeltocht die je kan doen waar je maar bent. Onder die naam nodigden we wandelaars uit om geld in te zamelen voor elke kilometer die ze liepen. Deed je dat, dan was je een heuse #ALSmeeloper.

Logo, stijl en uitingen

De Hierdaagse kreeg een logo en bijpassende stijl. We maakten ook social posts voor wandelaars om zelf te delen en een animatie die Stichting ALS als promoted post inzette op diverse kanalen.

Zo werd de Nijmeegse Vierdaagse niet alleen een gezellig event voor duizenden wandelaars, maar ook een vehikel voor onderzoek tegen de genadeloze ziekte ALS.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

NVM

Campagne maakt gezinnen bewust van belang mondhygiënist.

Hoe zorg je ervoor dat meer kinderen tot 18 jaar naar de mondhygiënist gaan?
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Mizuno

Een online campagne sprint voor Mizuno’s e-commerce doelen.

Mizuno wilde de return on ad spend (ROAS) verbeteren om haar ambitieuze e-commerce doelen te behalen.
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.