Online activatie: Verras je Valentijn met een kraslot met jou als hoofdprijs

de Bijenkorf

Digitaal kraslot. Jij bent de hoofdprijs uit de loterij!

De Bijenkorf speelt slim in op de traditie dat je je partner of stille liefde een verrassend bericht stuurt met Valentijnsdag. Een persoonlijk digitaal kraslot waarbij jij als afzender de hoofdprijs bent. Voor je grote liefde ben jij het lot uit de loterij. Je ziet bij het krassen ook meteen producten die je voor je partner kunt kopen. En op het bedankt-scherm zelfs een top 10 van cadeaus die je direct in de webshop kunt bestellen.

Digitaal kraslot voor de Bijenkorf
Open gekrapt digitaal kraslot voor de Bijenkorf

Online activatie van je klanten

De Bijenkorf heeft een groot bereik via owned media. De nieuwsbrief is populair en ook de Facebook fanpage heeft veel volgers. Door deze groep te verleiden met een leuke online merkactivatie om voor Valentijnsdag iets speciaals te doen, ben je meteen weer top-of-mind voor eventuele Valentijnscadeaus. Naast de owned media wordt via sponsored posts en banners het bereik vergroot. Een andere campagne op basis van dezelfde strategie is de kerstcampagne, ook deze is een groot succes geworden. We hebben een ouderwets gezellig sneeuwbolletje doorvertaald naar een virale campagne.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
IndexWoning

Met IndexWoning haal je het meeste uit je huis.

Met de IndexWoning-app krijg je als huiseigenaar eerlijk inzicht in alles omtrent je woning.
mensen met gele hesjes en helmen op en overal ballonnen in de lucht
Utrecht Science Park

Campagne gebiedscommunicatie Utrecht Science Park

Het Utrecht Science Park maakt jouw wereld van morgen
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Groepsfoto bij abri van de campagne
VC Utrecht

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht

Social Act
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
EBU

Van Jaarcongres tot Festival

Rebranding voor Utrechtse EBU
Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Allerhande magazine advertentie voor Rennie
Allerhande

Communicatiekracht door eenvoud in advertentie in Allerhande

Heldere beeldtaal geeft communicatiekracht
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.