Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn – Mijn hart klopt voor jou…

de Bijenkorf

Verras je lover

Heb jij een geheime liefde of wil je jouw lover een bijzonder bericht sturen met Valentijn? Stuur hem of haar dan jullie liefdesverhaal. Wij ontwikkelden een online Valentijns-activatie voor De Bijenkorf die helemaal aansluit bij de Valentijns-campagne van het warenhuis: ‘A Love Story’.

A Love story, maak jouw love story banner.

Online activatie koppelen aan het merk

Als bedrijf wil je top-of-mind zijn bij de consument tijdens belangrijke sales-momenten in het jaar. Voor een warenhuis als De Bijenkorf is dit ieder moment waarop men cadeautjes koopt voor een ander: Kerst, Moederdag, Valentijn… Een branded Valentijns-boodschap helpt hieraan mee. Helemaal als het een online activatie is die naadloos aansluit bij de themacampagne van dat jaar. Wij maakten een Valentijns-activatie met een animated visual die in alle andere Valentijns-uitingen van De Bijenkorf terugkwam.

Stuur jouw Love Story

Hoe werkt het? Je kiest een foto van jezelf, of van jou en je lover, en uploadt deze. De foto plaats je in een groot hart. Vervolgens schrijf je er een kort liefdesbericht bij in een mooi, romantisch fontje. Anoniem uiteraard! Daarna deel je het bericht via WhatsApp of Facebook met jouw Valentijn. Hij of zij opent de link en ziet een groot, rood, kloppend hart. Met een tik op het hart verschijnt de foto en het liefdesbericht. Fijne Valentijn!

Eenvoud werkt

Tijdens Valentijn willen veel mensen een (geheime) liefde laten weten dat er aan hem of haar gedacht wordt. Vroeger werden er via de post kaartjes verstuurd. Tegenwoordig gebeurt dit voornamelijk via social media. Maar het mag nooit te veel tijd of moeite kosten voor de gebruiker. Snel even een foto uploaden, een berichtje erbij typen en deze in een bijzondere vorm versturen, is zowel voor de verzender als de ontvanger leuk!

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
VGZ campagne foto. 3 vrienden in de buitenlucht met een 3D bril op die popcorn zitten te eten en te lachen.
VGZ
Gelukkige mensen zijn minder ziek!
Workshop voor ontwikkeling van persona’s en customer journey
Amsterdam Bijlmer

Ontwikkeling persona’s en customer journey voor Amsterdams winkelcentrum

Herpositionering van winkelcentrum
Leadcampagne voor Schneider Electric mockup laptop website
Schneider Electric

Leadcampagne voor Schneider Electric

Die slim inspeelt op technische doelgroep
Thumb van online community building activiteiten voor Beursplein Utrecht
Beursplein Utrecht

Thuiswerkserenades voor de afwezige collega’s

Het Beursplein steekt een hart onder de riem
Manutan Sound Machine - Push te button mockup
Manutan

Manutan SoundMachine, de leukste gadget van Nederland

‘Klanten bellen op of ze er nog eentje mogen!’
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Retail marketing activatie krijgt aandacht op social media- Stylingadvies van echte fashionista
Hoog Catharijne

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA