Met z’n allen zonder broek in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride in Amsterdam

Pockies

Volop media-aandacht

Op een mooie winterdag was het zover en stapten we met een mannetje of 80 de metro in, op de hielen gezeten door de persmensen van SBS6, de Telegraaf, AT5, Nu.nl, RTL, het Parool, het AD en NH nieuws. Zo werd het dus gezellig knus in het metrostel, én gezellig druk op internet en TV.

No Pants Subway Ride Amsterdam 2019
Portfolio-afbeelding_Pockies_2-scaled
Groepje mensen zit in de metro zonder broek aan.
No Pants (AT5)
No Pants Telegraaf
No pants Hart van Nederland

Onderbroeken die gezien mogen worden,… voor dragers met lef.

Branding Agency Everybody Likes Penguins bouwt samen met een hele grote en diverse groep klanten aan een sterke merken. Ben je benieuwd hoe we voor andere klanten de liefde tussen het merk en de doelgroep verder hebben laten opbloeien? Bekijk dan hier nog meer branding en merkactivatie campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Yilkins

Van branding tot nieuwe website voor Yilkins.

Yilkins, een wereldwijde koploper in circulaire technologieën, zocht hulp bij het versterken van hun merkverhaal en merkbelofte.
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
D2Grids

Uitgelegd: de 5e generatie stadsverwarming

In minder dan 2 minuten blijkt D2Grids een slimme investering
Climate Planet Utrecht logo met blauwe wereld.
Climate Planet Utrecht

Climate Planet: kijk naar de aarde als een astronaut

Samen een wereld te winnen!
Stichting ALS Nederland

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS
Animated online festival voor KMN Kind & Co
Kind & Co

Animated online festival voor KMN Kind & Co

Een inspirerend festival voor (aanstaande) moeders
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Thumb van online community building activiteiten voor Beursplein Utrecht
Beursplein Utrecht

Thuiswerkserenades voor de afwezige collega’s

Het Beursplein steekt een hart onder de riem
Workshop voor ontwikkeling van persona’s en customer journey
Amsterdam Bijlmer

Ontwikkeling persona’s en customer journey voor Amsterdams winkelcentrum

Herpositionering van winkelcentrum

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.