Met IndexWoning haal je het meeste uit je huis.

IndexWoning

Met de IndexWoning-app krijg je als huiseigenaar eerlijk inzicht in alles omtrent je woning: van actuele woonwaarde tot energieverbruik tot duurzaamheid. Aan ons de vraag om zoveel mogelijk huiseigenaren de app te laten downloaden. We ontwikkelden een strategie die stond als een huis, een website die je meeneemt in alle voordelen en een uitgestippelde online ad campaign voor maximale awareness.

Alle huiseigenaren eerlijk inzicht in hun woning.

IndexWoning wil huiseigenaren een gevoel van rust en overzicht bieden, als het gaat om alle mogelijke woninginformatie. Als onafhankelijke en betrouwbare partij biedt de app houvast om het proces van verduurzaming van woningen te versnellen. Door een combinatie van inzicht in waarde, energie, duurzaamheid en woonlasten kunnen huiseigenaren vergelijkingen doen en beter geïnformeerde beslissingen nemen. Met de introductie van de app was er behoefte aan een uitgewerkte strategie. Terwijl een logo al bestond, waren beeldtaal en positionering nog niet gedefinieerd. Bovendien was er behoefte aan een uitrolstrategie naar zowel B2B als B2C-marktsegmenten, inclusief huiseigenaren, adverteerders op het platform, en samenwerkingspartners.

Storytelling om meer aandacht voor de app te genereren.

Als strategisch marketingpartner denken we bij Everybody Likes Penguins en Like Honey voortdurend mee over hoe we marketingcommunicatie slim kunnen inzetten, zodat meer en meer mensen gebruikmaken van de app. Storytelling staat centraal om huiseigenaren te motiveren een profiel aan te maken. Het door ons ontwikkelde webdesign neemt potentiële gebruikers stap voor stap mee in de functionaliteiten en voordelen van de app.

Om de awareness rondom IndexWoning en de app te vergroten, ontwikkelen we regelmatig advertentiecampagnes. Wonen gaat over mensen, dus was er onlangs behoefte aan nieuw beeldmateriaal. Omdat een fotoshoot kostbaar en tijdrovend is, maakte onze AI-studio een serie beelden waarin Nederlandse huiseigenaren in Nederlandse straten worden getoond.

Jouw merk onder de aandacht brengen?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.