Dwaalspoor, historische foto’s zijn aanwijzingen voor zoektocht door Utrecht – Een zoektocht door het heden!

Utrechts Archief

Dwaalspoor Utrecht

Dwaalspoor is een innovatief concept dat we uit eigen enthousiasme voor cultuur en Utrecht hebben ontwikkeld. Het is een zoektocht aan de hand van historische foto’s. Alleen als je goed rond kijkt, herken je de oude stad en vind je de route. Interessant voor toeristen, scholieren, dagjesmensen en echte Utrechters.

Concept maakt van passieve foto’s een actieve belevenis

Het Utrechts Archief beschikt over prachtige historische foto’s die door veel te weinig mensen worden gezien. Zoals bij veel culturele instellingen, blijkt de drempel voor verschillende doelgroepen te hoog. Door de zoektocht wordt een veel groter publiek bereikt met ons culturele erfgoed.

Everybody is nu ook officieel uitgever

We zijn sinds juli 2011 geregistreerd als uitgever. We hebben dan ook voor Dwaalspoor een uniek ISBN-nummer zodat het verkocht kan worden via de boekhandels en kadowinkels. Super leuk natuurlijk, om als Creative Agency uit Utrecht overal je eigen boekje te zien liggen.

Interesse in een leuke stadswandeling door Utrecht?

Het fotoboek van de route is te koop bij de verschillende boekhandels, kadoshops en de VVV in Utrecht. De prijs bedraagt 14,90 euro.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
ALD Automotive

Zo boost je de private lease contracten van ALD in een recordtijd.

Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
Contentmarketing voor jongeren
LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

Video’s met korte tips worden vaker uitgekeken.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.