Dwaalspoor, historische foto’s zijn aanwijzingen voor zoektocht door Utrecht – Een zoektocht door het heden!

Utrechts Archief

Dwaalspoor Utrecht

Dwaalspoor is een innovatief concept dat we uit eigen enthousiasme voor cultuur en Utrecht hebben ontwikkeld. Het is een zoektocht aan de hand van historische foto’s. Alleen als je goed rond kijkt, herken je de oude stad en vind je de route. Interessant voor toeristen, scholieren, dagjesmensen en echte Utrechters.

Concept maakt van passieve foto’s een actieve belevenis

Het Utrechts Archief beschikt over prachtige historische foto’s die door veel te weinig mensen worden gezien. Zoals bij veel culturele instellingen, blijkt de drempel voor verschillende doelgroepen te hoog. Door de zoektocht wordt een veel groter publiek bereikt met ons culturele erfgoed.

Everybody is nu ook officieel uitgever

We zijn sinds juli 2011 geregistreerd als uitgever. We hebben dan ook voor Dwaalspoor een uniek ISBN-nummer zodat het verkocht kan worden via de boekhandels en kadowinkels. Super leuk natuurlijk, om als Creative Agency uit Utrecht overal je eigen boekje te zien liggen.

Interesse in een leuke stadswandeling door Utrecht?

Het fotoboek van de route is te koop bij de verschillende boekhandels, kadoshops en de VVV in Utrecht. De prijs bedraagt 14,90 euro.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Even uw huis versieren Centraal beheer kerst-campagne
Centraal Beheer

Even je huis versieren, kerst­campagne voor Centraal Beheer

Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...
Kleurrijke kerstcampagne, vrouw met luidspreker
BAUHAUS

Kleurrijke kerstcampagne voor BAUHAUS

Maak je Kerst eigen: van geel tot vierkant
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Website mockup van de campagne. Op de iPhone zie je een koppel in een hartje staan en de optie om het op Facebook te delen.
de Bijenkorf

Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn

Mijn hart klopt voor jou…
MaakJeStap

Stap voor stap naar een nieuw hoofdstuk in je carrière.

Een platform dat mensen ondersteunt bij het maken van nieuwe carrièrestappen.
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Allerhande magazine advertentie voor Rennie
Allerhande

Communicatiekracht door eenvoud in advertentie in Allerhande

Heldere beeldtaal geeft communicatiekracht
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
Pictogrammen voor de pensioenfederatie in het groen
Pensioenfederatie

Iconen vormgeven voor vernieuwende pensioencommunicatie

Complexe begrippen visualiseren

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.