Eigen label, eigen stijl. Opvallend design waar we onszelf voor inhuurden

Like Honey

Recent lanceerden we ons nieuwe label Like Honey: het inbound marketingbureau waar je klanten als vliegen op afkomen. Hiervoor wilden we ook een compleet eigen stijl neerleggen, die fris oogt en boven alles aantrekkelijk is. Na lang wikken en wegen besloten we om onszelf daarvoor in te zetten 😉

Like Honey shirt
Like Honey 1
Like Honey 2

Ontwerp dat blijft plakken

We combineerden de zeshoek van een honingraat met een warmfrisse geeltoon, die samen een flinke aantrekkingskracht oproepen. Het font is simpel maar krachtig, net als de resultaatgerichte werkwijze van Like Honey. Combineer dat dan weer met excentrieke fotografie en je kán eigenlijk al niet meer wegkijken.

Klik hier als je meer wilt weten over inbound marketing. Of kom gezellig langs voor een heerlijke koffie. Like Honey is net als Creative Agency Everybody Likes Penguins gevestigd in de Werkspoorfabriek in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Workshop voor ontwikkeling van persona’s en customer journey
Amsterdam Bijlmer

Ontwikkeling persona’s en customer journey voor Amsterdams winkelcentrum

Herpositionering van winkelcentrum
Bayer

Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaars­moeheid

Ambassadeur op het thema ‘voorjaarsmoeheid’
Thumb van online community building activiteiten voor Beursplein Utrecht
Beursplein Utrecht

Thuiswerkserenades voor de afwezige collega’s

Het Beursplein steekt een hart onder de riem
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
Social post voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht
Hoog Catharijne

Parkeren met een speels Monopoly-tintje.

De pay-off ‘Let’s play’ uitrollen van winkelvloer naar parkeerplaats.
Kiremko

Wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

B2B-campagne in Engels, Chinees en Russisch
Ictivity

In Ictivity’s rebranding staat de mens voorop.

Met een nieuwe missie en visie was Ictivity al in transitie naar een nieuwe identiteit.
Trimbos-instituut

Campagne IkStopNu.nl: Een frisse start voor het nieuwe jaar

Hoe motiveer je rokers tijdens de jaarwisseling om te stoppen met roken?
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Niet zeiken poster
Hogeschool Utrecht

Hogeschool Utrecht heeft grootste opkomst voor de verkiezingen ooit

Verrassende WC-posters!

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.