Eigen label, eigen stijl. Opvallend design waar we onszelf voor inhuurden

Like Honey

Recent lanceerden we ons nieuwe label Like Honey: het inbound marketingbureau waar je klanten als vliegen op afkomen. Hiervoor wilden we ook een compleet eigen stijl neerleggen, die fris oogt en boven alles aantrekkelijk is. Na lang wikken en wegen besloten we om onszelf daarvoor in te zetten 😉

Like Honey shirt
Like Honey 1
Like Honey 2

Ontwerp dat blijft plakken

We combineerden de zeshoek van een honingraat met een warmfrisse geeltoon, die samen een flinke aantrekkingskracht oproepen. Het font is simpel maar krachtig, net als de resultaatgerichte werkwijze van Like Honey. Combineer dat dan weer met excentrieke fotografie en je kán eigenlijk al niet meer wegkijken.

Klik hier als je meer wilt weten over inbound marketing. Of kom gezellig langs voor een heerlijke koffie. Like Honey is net als Creative Agency Everybody Likes Penguins gevestigd in de Werkspoorfabriek in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Vier veilig oud & nieuw banner. Tekst is geschreven met glow in the dark lichtjes door 2 kinderen.
Pearle

Vier veilig oud en nieuw: een online video met Jan Smit

Pearle inspireert met een Kinder Oud & Nieuw
State of the art powerpoint presentation voor ABN-AMRO MeesPierson
ABN AMRO MeesPierson

Een indrukwekkende sales presentatie die overtuigt

Aandacht voor het verhaal van de klant
Awareness-campagne in Hoog Catharijne in Utrecht. ontwikkeld door reclamebureau Everybody Likes Penguins
Trombosestichting

Workout samen met The Green Happiness in Hoog Catharijne

Op Wereldtrombosedag is het time2move
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Even uw huis versieren Centraal beheer kerst-campagne
Centraal Beheer

Even je huis versieren, kerst­campagne voor Centraal Beheer

Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Flashmob Amsterdam Trombosestichting Nederland op museumplein
Trombosestichting Nederland

Aandacht voor trombose met unieke flashmob op Museumplein

Groot bereik via free publicity
Trap er niet in bullshit-campagne
Landelijk InformatieCentrum Gezelschapsdieren

De bullshit-campagne voor LICG

Onorthodoxe campagne? Kan je wel zeggen!
Workshop voor ontwikkeling van persona’s en customer journey
Amsterdam Bijlmer

Ontwikkeling persona’s en customer journey voor Amsterdams winkelcentrum

Herpositionering van winkelcentrum
Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.