Leaps ahead: wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

Kiremko

Wereldwijd in de markt

In de wereld van aardappel­verwerking is de aardappeloven (de ‘fryer’) het hart van de productielijn. Zo’n fryer kan tonnen aardappels per uur verwerken, en bakt alles van frietjes tot ribbelchips. De nieuwe Kiremko CORDA Invicta is het absolute topmodel onder de aardappelovens. Kiremko vroeg ons om deze fantastische machine wereldwijd in de markt te zetten.

Kiremko machine in een magazine
Kiremko machine website in Chinees, Engels en Russisch in mockups
Kiremko nieuwsbrief in mailchimp op iPad mockup
What does fryer of the future look like mockup website
Linkedin advertisement van de lancering

Continuïteit in uitstraling

De focus voor de gehele campagne lag op het zinnetje ‘Leaps ahead in frying’, waarmee we de nadruk legden op de revolutionaire functies van de CORDA Invicta. Door gebruik te maken van veel wit en grote rode letters creëerden we extra impact. Bovendien waarborgden we zo de continuïteit in de campagne.

Van LinkedIn tot WeChat

Elk deel van de campagne werkten we uit in het Engels, Chinees en Russisch. Zo konden de belangrijkste deelmarkten voor Kiremko in de juiste taal benaderd worden. Wat daarbij opviel: de Europese zakelijke markt bedien je gemakkelijk via LinkedIn. Maar voor de Chinese markt is dat heel anders: daar is WeChat de baas. Samen met de klant zorgden wij er dus voor dat ook dat deel goed bereikt werd. Niet slecht, voor een Utrechts reclamebureau.

Geïntegreerd voor effectieve sales

De lancering van de Kiremko CORDA Invicta vroeg om een geïntegreerde campagne, waarbij online marketing en het salesteam nauw samenwerken. Dat deden we met een landingspagina, uitgebreide animatie, sales-presentatie, factsheets, een drip-campagne via e-mail, retargeting en nog veel meer. Zo werd de doelgroep, het management bij aardappelverwerkers, op zoveel mogelijk manieren consistent benaderd. Dat maakte het salesproces een stuk effectiever.

Midden Nederland

Wij kenden Kiremko nog niet voordat ze bij ons aanklopten. Maar Kiremko gevestigd in Woerden is wereldwijd marktleider op het gebied van bakovens en toebehoren voor friet en chips. En omdat zowel Kiremko als Creative Agency Everybody Likes Penguins gevestigd zijn in Midden Nederland komt onze contactpersoon geregeld langs met een doos vol heerlijke chips :)

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
Trimbos-instituut

Campagne IkStopNu.nl: Een frisse start voor het nieuwe jaar

Hoe motiveer je rokers tijdens de jaarwisseling om te stoppen met roken?
CNV Vakmensen

Nu weet iedereen wat de vakbond nou eigenlijk doet

Merkkennis-campagne voor CNV Vakmensen
2502 dynamische Google Search-advertenties 41% CTR op een Google Search-campagne
VO-Raad

2502 dynamische Google Search-advertenties

41% CTR op een Google Search-campagne
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Spoorwegmuseum, vrouw deelt boekjes van het museum uit.
Spoorweg Museum

Het Spoorwegmuseum introduceert museumfestival

‘Het leukste reisje van Nederland’
DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.