Leaps ahead: wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

Kiremko

Wereldwijd in de markt

In de wereld van aardappel­verwerking is de aardappeloven (de ‘fryer’) het hart van de productielijn. Zo’n fryer kan tonnen aardappels per uur verwerken, en bakt alles van frietjes tot ribbelchips. De nieuwe Kiremko CORDA Invicta is het absolute topmodel onder de aardappelovens. Kiremko vroeg ons om deze fantastische machine wereldwijd in de markt te zetten.

Kiremko machine in een magazine
Kiremko machine website in Chinees, Engels en Russisch in mockups
Kiremko nieuwsbrief in mailchimp op iPad mockup
What does fryer of the future look like mockup website
Linkedin advertisement van de lancering

Continuïteit in uitstraling

De focus voor de gehele campagne lag op het zinnetje ‘Leaps ahead in frying’, waarmee we de nadruk legden op de revolutionaire functies van de CORDA Invicta. Door gebruik te maken van veel wit en grote rode letters creëerden we extra impact. Bovendien waarborgden we zo de continuïteit in de campagne.

Van LinkedIn tot WeChat

Elk deel van de campagne werkten we uit in het Engels, Chinees en Russisch. Zo konden de belangrijkste deelmarkten voor Kiremko in de juiste taal benaderd worden. Wat daarbij opviel: de Europese zakelijke markt bedien je gemakkelijk via LinkedIn. Maar voor de Chinese markt is dat heel anders: daar is WeChat de baas. Samen met de klant zorgden wij er dus voor dat ook dat deel goed bereikt werd. Niet slecht, voor een Utrechts reclamebureau.

Geïntegreerd voor effectieve sales

De lancering van de Kiremko CORDA Invicta vroeg om een geïntegreerde campagne, waarbij online marketing en het salesteam nauw samenwerken. Dat deden we met een landingspagina, uitgebreide animatie, sales-presentatie, factsheets, een drip-campagne via e-mail, retargeting en nog veel meer. Zo werd de doelgroep, het management bij aardappelverwerkers, op zoveel mogelijk manieren consistent benaderd. Dat maakte het salesproces een stuk effectiever.

Midden Nederland

Wij kenden Kiremko nog niet voordat ze bij ons aanklopten. Maar Kiremko gevestigd in Woerden is wereldwijd marktleider op het gebied van bakovens en toebehoren voor friet en chips. En omdat zowel Kiremko als Creative Agency Everybody Likes Penguins gevestigd zijn in Midden Nederland komt onze contactpersoon geregeld langs met een doos vol heerlijke chips :)

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Schneider Electric

De power van een uitgebreide always on-campagne.

Schneider Electric wil een sterkere positie als thought leader in energie-efficiëntie.
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
Activatie awareness campagne brandveiligheid
Veiligheidsregio Utrecht

Spannende pop-up activatie voor de rookmelderplicht

Veiligheidsregio Utrecht vergroot kennis en intentie bij burgers
State of the art powerpoint presentation voor ABN-AMRO MeesPierson
ABN AMRO MeesPierson

Een indrukwekkende sales presentatie die overtuigt

Aandacht voor het verhaal van de klant
CNV Vakmensen

Nu weet iedereen wat de vakbond nou eigenlijk doet

Merkkennis-campagne voor CNV Vakmensen
Kiremko

Wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

B2B-campagne in Engels, Chinees en Russisch
Ik heb nooit mezelf mogen zijn - homeseksualiteit is van alle tijden. Oudere man op een stoel.
Nationaal Ouderenfonds

Bewustwordingscampagne voor roze ouderen raakt gevoelige snaar

'Ik heb nooit mezelf mogen zijn'.
Reclamebureau maakt awareness campagne voor FSC Nederland Utrecht
FSC

Animatie voor FSC® Nederland: Kies voor hout, red het woud

HEMA Nederland shared animatie op Facebook en levert alleen al 17.000 views
Animated online festival voor KMN Kind & Co
Kind & Co

Animated online festival voor KMN Kind & Co

Een inspirerend festival voor (aanstaande) moeders

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.