Leaps ahead: wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

Kiremko

Wereldwijd in de markt

In de wereld van aardappel­verwerking is de aardappeloven (de ‘fryer’) het hart van de productielijn. Zo’n fryer kan tonnen aardappels per uur verwerken, en bakt alles van frietjes tot ribbelchips. De nieuwe Kiremko CORDA Invicta is het absolute topmodel onder de aardappelovens. Kiremko vroeg ons om deze fantastische machine wereldwijd in de markt te zetten.

Kiremko - CORDA Invicta
Kiremko machine in een magazine
Kiremko machine website in Chinees, Engels en Russisch in mockups
Kiremko nieuwsbrief in mailchimp op iPad mockup
What does fryer of the future look like mockup website
Linkedin advertisement van de lancering

Continuïteit in uitstraling

De focus voor de gehele campagne lag op het zinnetje ‘Leaps ahead in frying’, waarmee we de nadruk legden op de revolutionaire functies van de CORDA Invicta. Door gebruik te maken van veel wit en grote rode letters creëerden we extra impact. Bovendien waarborgden we zo de continuïteit in de campagne.

Van LinkedIn tot WeChat

Elk deel van de campagne werkten we uit in het Engels, Chinees en Russisch. Zo konden de belangrijkste deelmarkten voor Kiremko in de juiste taal benaderd worden. Wat daarbij opviel: de Europese zakelijke markt bedien je gemakkelijk via LinkedIn. Maar voor de Chinese markt is dat heel anders: daar is WeChat de baas. Samen met de klant zorgden wij er dus voor dat ook dat deel goed bereikt werd. Niet slecht, voor een Utrechts reclamebureau.

Geïntegreerd voor effectieve sales

De lancering van de Kiremko CORDA Invicta vroeg om een geïntegreerde campagne, waarbij online marketing en het salesteam nauw samenwerken. Dat deden we met een landingspagina, uitgebreide animatie, sales-presentatie, factsheets, een drip-campagne via e-mail, retargeting en nog veel meer. Zo werd de doelgroep, het management bij aardappelverwerkers, op zoveel mogelijk manieren consistent benaderd. Dat maakte het salesproces een stuk effectiever.

Midden Nederland

Wij kenden Kiremko nog niet voordat ze bij ons aanklopten. Maar Kiremko gevestigd in Woerden is wereldwijd marktleider op het gebied van bakovens en toebehoren voor friet en chips. En omdat zowel Kiremko als Creative Agency Everybody Likes Penguins gevestigd zijn in Midden Nederland komt onze contactpersoon geregeld langs met een doos vol heerlijke chips :)

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Awareness campagne Universiteit Utrecht van creatief reclamebureau Everybody Likes Penguins
Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht werkt voortaan veilig

Campusbrede corporate campagne over informatiebeveiliging
Bayer

Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaars­moeheid

Ambassadeur op het thema ‘voorjaarsmoeheid’
Mizuno

Een online campagne sprint voor Mizuno’s e-commerce doelen.

Mizuno wilde de return on ad spend (ROAS) verbeteren om haar ambitieuze e-commerce doelen te behalen.
Era Contour

Hoe een wijk een ‘hof’ werd

Vastgoedmarketing voor Era Contour
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!
Ictivity

In Ictivity’s rebranding staat de mens voorop.

Met een nieuwe missie en visie was Ictivity al in transitie naar een nieuwe identiteit.
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Thumb van online community building activiteiten voor Beursplein Utrecht
Beursplein Utrecht

Thuiswerkserenades voor de afwezige collega’s

Het Beursplein steekt een hart onder de riem
Retail marketing activatie krijgt aandacht op social media- Stylingadvies van echte fashionista
Hoog Catharijne

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers
Branding­campagne voor Steck Van logo tot persbericht en daar voorbij
Steck

Branding­campagne voor Steck

Van logo tot persbericht en daar voorbij

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.