Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS. Mooie inhaker op Nijmeegse Vierdaagse voor Stichting ALS

Stichting ALS Nederland

Wandelend geld ophalen

De Nijmeegse Vierdaagse is niet voor elke wandelaar weggelegd. Sommigen lopen liever meer, anderen weer wat minder. Wandelen, dat doen ze in elk geval wel. Voor Stichting ALS Nederland was deze groep al enkele edities van de Vierdaagse een dankbare groep actievoerders: zij haalden voor elke gelopen kilometer geld op voor onderzoek om ALS de wereld uit te helpen.

Social mock-up van iPhone met ALS Hierdaagse advertentie erin

Een goede naam is het halve werk

ALS Nederland vroeg ons om deze actie een eigen gezicht te geven, om zo meer mensen mee te laten lopen in de strijd tegen ALS.

Loop mee met de ALS Hierdaagse

Wij bedachten daarom de naam ‘ALS Hierdaagse’, de wandeltocht die je kan doen waar je maar bent. Onder die naam nodigden we wandelaars uit om geld in te zamelen voor elke kilometer die ze liepen. Deed je dat, dan was je een heuse #ALSmeeloper.

Logo, stijl en uitingen

De Hierdaagse kreeg een logo en bijpassende stijl. We maakten ook social posts voor wandelaars om zelf te delen en een animatie die Stichting ALS als promoted post inzette op diverse kanalen.

Door deze merkactivatie werd de Nijmeegse Vierdaagse niet alleen een gezellig event voor duizenden wandelaars, maar ook een vehikel voor onderzoek tegen de genadeloze ziekte ALS.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Brandingcampagne Shopboy voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht
Hoog Catharijne

ShopBoy verovert Nederland, campagne gaat viraal

Video meer dan 100.000 keer bekeken!
Beursplein

Beursplein Utrecht: work smart, play hard

Design en activatie voor een drukbezette doelgroep op een even druk plein.
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Bron magazine mockup met vrouw in de duinen op de cover
Stichting 100% Heuvelrug

Glossy voor awareness over water

Het vloeibare goud van de Heuvelrug
Bayer

Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaars­moeheid

Ambassadeur op het thema ‘voorjaarsmoeheid’
2502 dynamische Google Search-advertenties 41% CTR op een Google Search-campagne
VO-Raad

2502 dynamische Google Search-advertenties

41% CTR op een Google Search-campagne
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
Ervaringen met energie website design in een mockup
Milieu Centraal

Persoonlijke ervaringen delen op ErvaringenMetEnergie.nl

Authentieke ervaringen zijn geloofwaardig
Skibewijs mockup allianz
Allianz

Social campagne Skibewijs gaat viral

Advertenties zetten sneeuwbaleffect in gang

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.