Een indrukwekkende sales presentatie die overtuigt

ABN AMRO MeesPierson

Nieuwe vorm van presenteren

ABN AMRO MeesPierson is een eigentijdse, private bank die het verschil maakt voor haar klanten. Waar de adviseurs voorheen klassiek vormgegeven PowerPoint presentaties lieten zien aan hun prospects en klanten, willen ze nu een overtuigende, eigentijdse sales presentatie inzetten. Wij hebben een visueel aantrekkelijke, non-lineaire PowerPoint presentatie ontwikkeld. Deze presentatie is er volledig op ingericht om de klant kennis te laten maken met ABN AMRO MeesPierson en de onderwerpen te laten zien die voor de klant interessant en belangrijk zijn.

Interactive powerpoint presentation.
Interactive powerpoint presentation met wordcloud

Een passende beeldtaal zegt meer dan 1000 woorden

De nieuwe presentatie van ABN AMRO MeesPierson is een goede basis om het gesprek met de klant aan te gaan. Droge tekstslides zijn vervangen door pagina’s met inspirerende beelden en wordclouds. We hebben een beeldtaal gecreëerd die toegespitst is op de doelgroep en die hun verhaal vertelt. Bij ieder thema zijn we op zoek gegaan naar metaforen, onderwerpen en situaties die passen bij dit specifieke onderwerp. Alle beelden bij elkaar vormen een passend geheel.

Sales presentatie met video en animaties

In de geanimeerde sales presentatie van ABN AMRO MeesPierson hebben we gewerkt met een subtiele, stijlvolle video op het openingsscherm. Deze video is een rustige achtergrond voor tijdens de opening van het gesprek. Daarna verschijnen alle zorgvuldig vormgegeven elementen op de daaropvolgende slides door rustige animaties in het beeld. De animaties zijn zo gemaakt en gekozen dat ze een subtiele toevoeging zijn aan de presentatie en dat ze niet overheersen maar het geheel puur visueel aantrekkelijk maken.

De non-lineaire PowerPoint presentatie wordt heel positief ontvangen

Voor de adviseurs van ABN AMRO MeesPierson hebben we een in de huisstijl vormgegeven handleiding gemaakt. Hierin wordt de non-lineaire presentatievorm duidelijk uitgelegd. De nieuwe non-lineaire PowerPoint presentatie is door de adviseurs van ABN AMRO MeesPierson heel positief ontvangen en wordt nu dagelijks gebruikt op alle 26 kantoren door het hele land.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Thumb van online community building activiteiten voor Beursplein Utrecht
Beursplein Utrecht

Thuiswerkserenades voor de afwezige collega’s

Het Beursplein steekt een hart onder de riem
Contentmarketing voor jongeren
LICG

Videocontent is effectief voor het bereiken van een jonge doelgroep

Video’s met korte tips worden vaker uitgekeken.
Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum
Spoorwegmuseum

Campagne en tv-commercial in vlogstijl voor het Spoorwegmuseum

Word jij een echte treinexpert?
Reclamecampagne door reclamebureau Utrecht met social video’s, print, in-store.
Bauhaus

Vrolijke inhaker op einde lockdown

De ‘spijkerengel’ voor BAUHAUS
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!
Riksja Travel

Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!

De wind bepaalt wie wint!
Ik heb nooit mezelf mogen zijn - homeseksualiteit is van alle tijden. Oudere man op een stoel.
Nationaal Ouderenfonds

Bewustwordingscampagne voor roze ouderen raakt gevoelige snaar

'Ik heb nooit mezelf mogen zijn'.
Website mockup van de campagne. Op de iPhone zie je een koppel in een hartje staan en de optie om het op Facebook te delen.
de Bijenkorf

Online activatie: Maak een Love Story voor jouw Valentijn

Mijn hart klopt voor jou…
TU Delft

Hoe is het gesteld met de online veiligheid van TU Delft?

Branching in de metro tijdens de No Pants Subway-Ride Amsterdam
Pockies

No Pants Subway-Ride Amsterdam

Met z'n allen zonder broek in de metro

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA