Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’? – Vechten met virussen

Norton AntiVirus

Het concept van ‘Norton Heroes’

Met de ‘Norton Heroes’ branding campagne hebben we voor Symantec de ‘techies’ overtuigt van de kracht en snelheid van de computer beveiligingssoftware Norton AntiVirus. Hiervoor hebben we een game-omgeving gecreëerd, waar de Norton “Heroes” de strijd aan gaan met virussen.

De doelgroep van de branding campagne

Deze ‘techies’ zijn de buurjongens of neefjes die alles van computers weten en door familie en kennissen worden ingezet bij eerste hulp bij computers. Een belangrijke doelgroep, omdat hun mening in de familie en vriendenkring hoog gewaardeerd wordt. We willen via deze branding campagne hun beeld van Norton360 positief beïnvloeden.

Actiewebsite is onderdeel van branding campagne

De campagne website presenteert de fictieve stad ‘Netropolis’ in een American comic cartoon style. De bewoners van de stad worden bedreigd door vele gevaren. De Norton Heroes beschikken over een speciale ‘superkrachten’ om de bewoners van Netropolis te beschermen tegen deze bedreigingen.

Viral video geeft branding campagne vleugels

Op de actiewebsite kun je de viral video bekijken. In deze video zie je de NortonHeroes in gevecht met virussen. De NortonHeroes worden uitgebeeld door drie parkour atleten. Op deze actiesite maak je tevens kans op een Netbook.

Onderdelen van de branding campagne:

  • Actiewebsite
  • Viral video met animatie effecten

Klik hier voor meer creatieve branding campagnes.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
Schneider APC campagne. Vonken? Bescherm uw apparaten eenvoudig tegen schadelijke spanningspieken
Schneider Electric
Salescampagne voor APC
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders
Flashmob Amsterdam Trombosestichting Nederland op museumplein
Trombosestichting Nederland

Aandacht voor trombose met unieke flashmob op Museumplein

Groot bereik via free publicity
Beursplein

Beursplein Utrecht: work smart, play hard

Design en activatie voor een drukbezette doelgroep op een even druk plein.
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Stimulansz

Een frisse blik op sociaal-maatschappelijke vraagstukken.

Stimulansz is kennisexpert binnen het sociaal domein.
Ervaringen met energie website design in een mockup
Milieu Centraal

Persoonlijke ervaringen delen op ErvaringenMetEnergie.nl

Authentieke ervaringen zijn geloofwaardig
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA