Hoe een wijk een ‘hof’ werd. Vastgoedmarketing voor Era Contour

Era Contour

Projectontwikkelaar Era Contour was bezig met een nieuwbouwproject in de Utrechtse gemeente Bilthoven en zocht een passende naam en positionering voor de nieuwe wijk. Ze richtten zich primair op gezinnen met jonge kinderen en empty-nesters. Vrij verschillende groepen, maar ze hadden één ding gemeen: een wens voor groen wonen. Wij stelden voor: Hof van Bilthoven: thuis in het groen.

brochure-mi-v5.01-LR-2
brochure-mi-v5.01-LR-4
brochure-mi-v5.01-LR-5

Slimme targeting, succesvolle verkoop

Met een naam die zowel natuur als klasse uitstraalde en een payoff die daar huiselijkheid naast parkeerde, hadden we de perfecte match gevonden voor beide doelgroepen.

We ontwierpen een bijpassende website, advertenties, brochures en nog veel meer, en gebruikten slimme targeting op social media om in de omgeving van het project alle potentiële kopers te benaderen. Al gauw vlogen huistypes met namen als Zilverlinde, Meidoorn en Goudberk als warme broodjes over de toonbank.

Slimme targeting, succesvolle verkoop

Dat de campagne een groot succes was, daar kan onze strategy director over meepraten. Hij woont nu in Bilthoven. En al is Bilthoven één van de mooiste plekjes van Midden Nederland, ons Reclamebureau blijft gewoon in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Trimbos-instituut

Campagne IkStopNu.nl: Een frisse start voor het nieuwe jaar

Hoe motiveer je rokers tijdens de jaarwisseling om te stoppen met roken?
Skibewijs website mockup Allianz
Allianz

Het skibewijs gaat de grens over naar België

Ook onze zuiderburen kunnen dit jaar hun skibewijs halen
Flashmob Amsterdam Trombosestichting Nederland op museumplein
Trombosestichting Nederland

Aandacht voor trombose met unieke flashmob op Museumplein

Groot bereik via free publicity
Waterrecreatie Nederland groepsfoto
Waterrecreatie Nederland

Strategische herpositionering van Waterrecreatie Nederland

Nieuwe koers vraagt om nieuwe uitstraling!
LICG huisdierentest uitslag: 'Jij bent een blaffende miauwer.'
LICG

Awareness campagne voorkomt impulsaankoop huisdieren

Gratis huisdieren afhalen op Marktplaats.nl
CNV vakmensen

Awareness campagne voor iedereen met een zwaar beroep.

CNV wilde de urgentie van het behoud van de Regeling Vervroegd Uittreden (RVU) benadrukken en bewustwording creëren bij politici en de bredere samenleving.
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Photoshoot voor brandingcampagne voor Detron in de Ardennen
Detron

Een nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron

Als één team naar de Ardennen
Rijksmuseum op museumnacht foto.
Rijksmuseum

Interactieve belevenis in Rijksmuseum tijdens museumnacht: de virtuele vlag

Een interactieve licht belevenis!

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.