Hoe een wijk een ‘hof’ werd. Vastgoedmarketing voor Era Contour

Era Contour

Projectontwikkelaar Era Contour was bezig met een nieuwbouwproject in de Utrechtse gemeente Bilthoven en zocht een passende naam en positionering voor de nieuwe wijk. Ze richtten zich primair op gezinnen met jonge kinderen en empty-nesters. Vrij verschillende groepen, maar ze hadden één ding gemeen: een wens voor groen wonen. Wij stelden voor: Hof van Bilthoven: thuis in het groen.

brochure-mi-v5.01-LR-2
brochure-mi-v5.01-LR-4
brochure-mi-v5.01-LR-5

Slimme targeting, succesvolle verkoop

Met een naam die zowel natuur als klasse uitstraalde en een payoff die daar huiselijkheid naast parkeerde, hadden we de perfecte match gevonden voor beide doelgroepen.

We ontwierpen een bijpassende website, advertenties, brochures en nog veel meer, en gebruikten slimme targeting op social media om in de omgeving van het project alle potentiële kopers te benaderen. Al gauw vlogen huistypes met namen als Zilverlinde, Meidoorn en Goudberk als warme broodjes over de toonbank.

Slimme targeting, succesvolle verkoop

Dat de campagne een groot succes was, daar kan onze strategy director over meepraten. Hij woont nu in Bilthoven. En al is Bilthoven één van de mooiste plekjes van Midden Nederland, ons Reclamebureau blijft gewoon in Utrecht.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Awareness-campagne Op weg naar een Rookvrije Generatie van Reclamebureau Utrecht
Roche

Op weg naar een Rookvrije Generatie

Dankzij ‘Geef ook het goede voorbeeld’
Social media campagne voor Utrechtse mbo'er. Ontwikkelt door het leukste Reclamebureau uit Utrecht
Utrechts MBO

Empowering mbo’ers door te laten zien wat ze (mogelijk) maken.

Beeldbank voor allerlei communicatie-uitingen
Roche

Beeldbank op maat voor Roche

Grote diversiteit aan beelden met een focus op mensenwerk
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Groepsfoto bij abri van de campagne
VC Utrecht

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht

Social Act
IndexWoning

Met IndexWoning haal je het meeste uit je huis.

Met de IndexWoning-app krijg je als huiseigenaar eerlijk inzicht in alles omtrent je woning.
Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print
Pictogrammen voor de pensioenfederatie in het groen
Pensioenfederatie

Iconen vormgeven voor vernieuwende pensioencommunicatie

Complexe begrippen visualiseren
Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Yilkins

Van branding tot nieuwe website voor Yilkins.

Yilkins, een wereldwijde koploper in circulaire technologieën, zocht hulp bij het versterken van hun merkverhaal en merkbelofte.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.