Online stresstest zorgt voor aandacht voor veel het eerste Stresstival

Charlie Jones

Stress is niet slecht

De school of stress is een organisatie die erop gericht is om stressbewustzijn bij mensen te vergroten: stress is niet slecht, zolang je er maar goed mee om gaat. Om die boodschap te verspreiden bedachten we het NK Stress. Tijdens dit evenement zouden verschillende mensen tegen elkaar strijden in verschillende categorieën.

NK STRESS - startscherm
NK STRESS - vraag
NK stress test vraag 2

Test & deel

Om je te kwalificeren voor het NK Stress moest je door de voorrondes komen, die wij ontwikkelden. We creëerden de speciale actiesite NKStress.nl waar we wetenschappelijk onderbouwde data omzetten in slimme, korte vragen. Zo konden we testen welke personen goed waren in het gebruiken en verwerken van stress. Naast de eigen verspreiding van de test stimuleerden we de deelnemers om hun uitslag met collega’s te delen. Zo ging het NK Stress niet alleen leven tijdens het evenement, maar ook op kantoren en werkplekken door heel Nederland.

Persoonlijke score

Verschillende scores leidden tot verschillende classificaties. De scorepagina was daarom helemaal toegespitst op het persoonlijke resultaat van elke deelnemer.

Ode aan stress in Utrecht

Het eerste Stresstival werd georganiseerd in Utrecht. Onder andere Professor Erik Scherder en Mark Tuitert lieten zien dat stress een essentieel onderdeel is van ons dagelijks leven. Natuurlijk waren wij als Utrechts Reclamebureau erbij.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Riksja travel mockup reisgenoten test.
Riksja Travel

Online reisgenotentest trekt aandacht en creëert daardoor leads

Zijn jullie geknipt voor elkaar? Of Jut en Jul?
Riksja reisprofiel mockup ipad
Riksja Travel

Interactieve campagne voor Riksja veel gedeeld op social media

Wat voor reiziger ben jij?
Reclamebureau Utrecht maakt contentmarketing - Social video Jongerenmarketing Utrecht Overvecht
CNV Vakmensen

What the vak?! - provocerende social content voor een ongeïnteres­seerde doelgroep

CNV Vakmensen wilde dolgraag meer jongeren bewust maken van hun situatie en ze zo een lidmaatschap weer laten overwegen.
Capgemini

Explainervideo’s online event

Medewerker-gedreven campagne voor Capgemini
Bayer

Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaars­moeheid

Ambassadeur op het thema ‘voorjaarsmoeheid’
Virale campagne Bijenkorf Jack in the box
de Bijenkorf

Nieuwe kerstcampagne voor de Bijenkorf

Een verrassende kerstgroet die wederom viraal gaat!
State of the art powerpoint presentation voor ABN-AMRO MeesPierson
ABN AMRO MeesPierson

Een indrukwekkende sales presentatie die overtuigt

Aandacht voor het verhaal van de klant
Photoshoot voor brandingcampagne voor Detron in de Ardennen
Detron

Een nieuwe tagline en beeldtaal voor Detron

Als één team naar de Ardennen
Bauhaus

Bij Bauhaus haal je vakmanschap zo uit het schap!

Winkelwagen vol bouwmaterialen… Vakmannetje erbij doen?
Ho ho, check je CAO
CNV Vakmensen

Ledenwervingscampagne voor CNV: Ho ho, check je cao!

Hoe motiveer je jong werkenden om lid te worden van CNV?

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.