Van Jaarcongres tot Festival. Rebranding voor Utrechtse EBU

EBU

Frisse huisstijl voor een oer-utrechts ondernemersfestival

De Economic Board Utrecht (EBU), de lokale ondernemersvereniging van de provincie Utrecht, organiseert jaarlijks het Get Connected Jaarcongres. Dit regionale festival biedt een programma vol inspiratie, creatie, samenwerken en ontmoeten, gericht op een gezond stedelijk leven.

Nieuwe stijl ontwikkelen

EBU vroeg ons om een nieuwe, frisse stijl te ontwikkelen voor het EBU Jaarcongres. En dan liefst een stijl die echt ‘festival’ ademde.

Designelementen

Zo gezegd, zo gedaan. Door gebruik te maken van frisse kleuren, imperfecte lijnen, diverse soorten vlakken en kleine, grappige details, werd het EBU Jaarcongres in één klap een gezellig festival waar je lekker kan keuvelen. Natuurlijk veranderde het font mee, evenals de signalering, programmering en plattegronden.

Target jezelf

Als reclamebureau kruip je constant in de huid van je doelgroep. Vandaag ben je huisarts, morgen een juf. Maar deze keer was dit reclamebureau uit Utrecht zelf de doelgroep.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

CNV Vakmensen

Nu weet iedereen wat de vakbond nou eigenlijk doet

Merkkennis-campagne voor CNV Vakmensen
Kiremko

Wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

B2B-campagne in Engels, Chinees en Russisch
Machtig mooi dat Twente, of nice, hornbach? Poster op straat.
Bauhaus

Zo heet je de concurrent welkom – op z’n BAUHAUS’

Prikkelende inhaker voor de Bauhaus-vestiging in Enschede
Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!
Mezzo

Geef een Jij-bent-tegoedbon aan een mantelzorger die je kent!

Campagne via radio, social media en print
Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.