Communicatiekracht door eenvoud in advertentie in Allerhande – Heldere beeldtaal geeft communicatiekracht

Allerhande

Advertentie

Voor de Allerhande hebben we voor een pijnstiller een advertentie ontworpen. We hebben gebruik gemaakt van heldere beeldtaal in de vorm van een bord met een ruime hoeveelheid bestek eromheen.

Vormgeving van de advertentie bouwt verder op huisstijl

We hebben de productkleuren zo toegepast dat de advertentie zowel aandacht genereert als de herkenbare huisstijl van het merk uitstraalt. Het bord met de ruime hoeveelheid bestek is een heldere en stijlvolle verwijzing naar het uitgebreid en zwaar tafelen. Het moment dat mensen vaak last krijgen van brandend maagzuur.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Train je ogen iedere dag banner met blonde vrouw.
Bayer

Doe je mee aan Oogfitness?

Inhaker op WorldSightDay voor Bayer
IndexWoning

Met IndexWoning haal je het meeste uit je huis.

Met de IndexWoning-app krijg je als huiseigenaar eerlijk inzicht in alles omtrent je woning.
Skibewijs mockup allianz
Allianz

Social campagne Skibewijs gaat viral

Advertenties zetten sneeuwbaleffect in gang
Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
NK STRESS - Online stresstest zorgt voor mond tot mond reclame
Charlie Jones

Groeiend stress-bewustzijn dankzij het NK Stress

Online stresstest fungeert als voorronde voor de beste stressers
Groepsfoto bij abri van de campagne
VC Utrecht

Straatcampagne met een gezicht voor VC Utrecht

Social Act
Retail marketing activatie krijgt aandacht op social media- Stylingadvies van echte fashionista
Hoog Catharijne

The Social Mirror: een innovatief concept voor Hoog Catharijne

Live stylingadvies van fashionbloggers
Manutan Sound Machine - Push te button mockup
Manutan

Manutan SoundMachine, de leukste gadget van Nederland

‘Klanten bellen op of ze er nog eentje mogen!’
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.