Glossy voor awareness over water – Het vloeibare goud van de Heuvelrug

Stichting 100% Heuvelrug

Glossy over water

Als je op de Utrechtse Heuvelrug woont, dan woon je op vloeibaar goud. Maar de meeste bewoners weten dat niet eens. Daarom heeft Stichting 100% Heuvelrug ons gevraagd een glossy te maken over water. De glossy is gratis verspreid onder de bewoners van de Heuvelrug en er hebben veel lokale ondernemers aan meegewerkt. De glossy is uitgegeven in een oplage van ongeveer 20.000 stuks en was onderdeel van het waterfestival dat de hele zomer leuke events op de kaart heeft gezet.

Ontwerp van de glossy

Binnen deze glossy hebben we de opmaak op ons genomen en een deel van de fotografie. Als Creative Agency uit Utrecht, zijn we natuurlijk ook begaan met onze omgeving. Toen we gevraagd werden hieraan deel te nemen, hebben we dit dan ook met beide handen aangegrepen. Voor het ontwerp hebben we gekeken naar een goede balans tussen informatief en entertainend.

Inhoud glossy

We zijn natuurlijk nauw betrokken geweest bij het verzamelen en maken van de inhoud. We hebben een ontzettend leuke covershoot gehad met Nanette van der Snoek, één van ‘s werelds beste kitesurfsters. We zijn langs geweest bij het waterbewuste initiatief Join the Pipe. En we hebben een leuke fotoshoot gehad in de atelier winkel van Nienke van de Pol, die een mooie waterkruik heeft ontworpen voor de gelegenheid.

Lancering

Op zondag 2 juni is tijdens het waterfestival ‘Waterspraak’ de glossy BRON gelanceerd. Het eerste exemplaar van ‘BRON’ is in ontvangst genomen door wethouder Tim Verhoef die ook een column heeft geschreven voor dit magazine.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!
Riksja Travel

Online game: reis de wereld rond in een luchtballon en win!

De wind bepaalt wie wint!
Utrecht Science PArk

De positiefste mobiliteits­campagne ooit

Gebiedsmarketing voor Utrecht Science Park
Riksja eendagsreis kaart
Riksja Travel

Ervaar Riksja Travel in één dag met de ‘Eendagsreis’ activatie

Dwaal door de straatjes van Amsterdam en waan je in Thailand
Even uw huis versieren Centraal beheer kerst-campagne
Centraal Beheer

Even je huis versieren, kerst­campagne voor Centraal Beheer

Al die lichtjes, als dat maar goed gaat...
Flashmob Amsterdam Trombosestichting Nederland op museumplein
Trombosestichting Nederland

Aandacht voor trombose met unieke flashmob op Museumplein

Groot bereik via free publicity
Krantenkoppen over roken. Elke sigaret kost je 28 minuten van je leven.
KWF

PR-actie ‘Iedere sigaret kost 28 minuten van je leven’

Informatie vertalen naar het 'hier en nu'
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Ik heb nooit mezelf mogen zijn - homeseksualiteit is van alle tijden. Oudere man op een stoel.
Nationaal Ouderenfonds

Bewustwordingscampagne voor roze ouderen raakt gevoelige snaar

'Ik heb nooit mezelf mogen zijn'.
Koninklijke bibliotheek

Hoe maak je IDO bekend bij jongeren én ouderen?

Allerhande magazine advertentie voor Rennie
Allerhande

Communicatiekracht door eenvoud in advertentie in Allerhande

Heldere beeldtaal geeft communicatiekracht

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

Close the CTA