Glossy voor awareness over water – Het vloeibare goud van de Heuvelrug

Stichting 100% Heuvelrug

Glossy over water

Als je op de Utrechtse Heuvelrug woont, dan woon je op vloeibaar goud. Maar de meeste bewoners weten dat niet eens. Daarom heeft Stichting 100% Heuvelrug ons gevraagd een glossy te maken over water. De glossy is gratis verspreid onder de bewoners van de Heuvelrug en er hebben veel lokale ondernemers aan meegewerkt. De glossy is uitgegeven in een oplage van ongeveer 20.000 stuks en was onderdeel van het waterfestival dat de hele zomer leuke events op de kaart heeft gezet.

Ontwerp van de glossy

Binnen deze glossy hebben we de opmaak op ons genomen en een deel van de fotografie. Als Creative Agency uit Utrecht, zijn we natuurlijk ook begaan met onze omgeving. Toen we gevraagd werden hieraan deel te nemen, hebben we dit dan ook met beide handen aangegrepen. Voor het ontwerp hebben we gekeken naar een goede balans tussen informatief en entertainend.

Inhoud glossy

We zijn natuurlijk nauw betrokken geweest bij het verzamelen en maken van de inhoud. We hebben een ontzettend leuke covershoot gehad met Nanette van der Snoek, één van ‘s werelds beste kitesurfsters. We zijn langs geweest bij het waterbewuste initiatief Join the Pipe. En we hebben een leuke fotoshoot gehad in de atelier winkel van Nienke van de Pol, die een mooie waterkruik heeft ontworpen voor de gelegenheid.

Lancering

Op zondag 2 juni is tijdens het waterfestival ‘Waterspraak’ de glossy BRON gelanceerd. Het eerste exemplaar van ‘BRON’ is in ontvangst genomen door wethouder Tim Verhoef die ook een column heeft geschreven voor dit magazine.

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Trimbos-instituut

Campagne IkStopNu.nl: Een frisse start voor het nieuwe jaar

Hoe motiveer je rokers tijdens de jaarwisseling om te stoppen met roken?
Unito

Social video in 3 talen voor de slimme kraan van Unito

Social video voor Unito, uitdager in kranen
Awareness-campagne op social media voor charitatieve instelling
Wilde Ganzen

Unieke awareness-campagne voor Wilde Ganzen

765% meer bezoekers? #gelukt!
Alles Begint Klein. Brandingcampagne - naamsbekendheid stijgt met 11%
Wilde Ganzen

Klein project, groot verschil

Naamsbekendheid Wilde Ganzen stijgt met 11%
Hennaplus

Guerrilla marketing actie: Man in Mupi

Hoeveel aandacht krijgt uw poster?
Bijenkorf

Kinderen ontwerpen de droomjurk voor hun mama’s.

Inhaken was nog nooit zó lief
Kerstcampagne van de Bijenkorf
De Bijenkorf

Winkelaankoop wordt magisch moment.

Wat is het verhaal achter een kado? Master Wrapper vraagt ’t de klant.
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
Veiligheidsregio Landelijk

Veilig Huis Vinkie maakt huiseigenaren bewust van energieveiligheid.

Om de veiligheidsrisico's van de energietransitie onder de aandacht te brengen, introduceerden we 'Veilig Huis Vinkie'
Like Honey

Like Honey: eigen label, eigen stijl

Opvallend design waar we onszelf voor inhuurden

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.