Ga niet naar start… Vrij Parkeren-actie voor winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht

Hoog Catharijne

Creatief concept

Wij besloten om helemaal in het thema van het winkelcentrum, Let’s Play, te blijven, door de actie een monopoly-tintje te geven: Vrij Parkeren.

We boden bezoekers een kanskaart op vrij parkeren, en bij deelname aan de actie volgde: “Ga niet langs start, maar direct naar je auto – want jij mag vrij parkeren!”

Fiets of trein

Super leuk natuurlijk deze actie 🙂 Maar stiekem gaan wijzelf meestal gewoon op de fiets of met de trein naar Hoog Catharijne. Dat is eigenlijk nóg sneller én makkelijker vanuit ons Reclamebureau in Utrecht Zuilen.

Banner voor branding campagne Hoog Catharijne in 'Utrecht

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Riksja Travel virale campagne op social media
Riksja Travel

Viral campagne ballonnenrace is een interactieve wedstrijd

De wind bepaalt wie wint!
NVM

Campagne maakt gezinnen bewust van belang mondhygiënist.

Hoe zorg je ervoor dat meer kinderen tot 18 jaar naar de mondhygiënist gaan?
Kiremko

Wereldwijde lancering van de nieuwe Kiremko aardappeloven

B2B-campagne in Engels, Chinees en Russisch
Online marketing - Virale campagne met kerst voor Bijenkorf
de Bijenkorf

Warme kerstactivatie voor alle Bijenkorf-klanten

Wie verras jij deze feestdagen met een persoonlijke kerstgroet?
Sales campagne waarbij je gratis jouw geur kan laten graveren
de Bijenkorf

Eau de mama: het persoonlijkste moederdagcadeau ooit

De Bijenkorf zoekt de emotie op
Key visual werving moeders voor enquête fietsersbond
De Fietsersbond

Nationale campagne Fietsersbond voor werving deelnemers enquête

Welke gemeente wordt Fietsstad 2022
Riksja reisprofiel mockup ipad
Riksja Travel

Interactieve campagne voor Riksja veel gedeeld op social media

Wat voor reiziger ben jij?
DFZS

Persoonlijke keuzemomenten als trigger voor nieuwe zorgspecialisten.

Skibewijs mockup allianz
Allianz

Social campagne Skibewijs gaat viral

Advertenties zetten sneeuwbaleffect in gang
Voorlichtingscampagne social media campagne video
Pearle

Vrolijke schermvoorlichting voor opticien Pearle

Social content gericht op ouders

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.