Even je huis ‘over de top’ versieren, kerstcampagne voor Centraal Beheer – Al die lichtjes, als dat maar goed gaat…

Centraal Beheer

‘Over de top’ versieren

Stiekem versieren we ons huis ieder jaar een beetje meer. Het zijn nog net geen Amerikaanse toestanden, maar sommige mensen doen aardig hun best. Met de kerstactie van Centraal Beheer kun je je helemaal laten gaan. Je versierde huis met knipperende lichtjes kun je vervolgens als kerstgroet delen met je familie en vrienden. We zagen online niet alleen huizen terug, hele knipperende kerstoutfits kwamen voorbij.

Campagne website mobiele mockup. Maak of kies een foto van uw eigen huis en begin met versieren.

‘Even Apeldoorn bellen’ momentje tijdens het versieren

Het hart van de campagne is de ‘mobile first’ website waar je in drie stappen je huis versiert. Maak of selecteer een foto en upload deze. Kies je knipperende kerstverlichting. En deel je ‘over de top’ versierde huis met familie en vrienden. Na de vierde kerstverlichting die je ophangt, ontstaat een kortsluiting die na enkele seconde de hele wijk in het donker zet… Oh oh, even Apeldoorn bellen. Vervolgens kun je weer verder met versieren.

Omnichannel campagne

Via verschillende kanalen is de kerstactie naar zowel consumenten als zakelijke relaties gecommuniceerd. Voor bestaande klanten om hen te verrassen en voor prospects om ze te inspireren. Het campagneconcept is doorvertaald naar een DM, e-DM, Facebookpost, consumenten- en zakelijke nieuwsbrief, banners en zelfs met een presentatie op de homepagina van de website geplaatst. Daarnaast zijn mensen enthousiast hun kerstgroet gaan delen met vrienden en familie, waardoor ook op social media de actie is gaan leven.

Technisch geavanceerde website voelt als een app

Ons creatieve team bedenkt in hun enthousiasme een concept met een arrenslee van knipperende lichtjes die je dan gewoon op een foto kunt slepen. Maar dan komt ons technische team, die eerst fronsen en vervolgens nog creatiever aan de slag gaan. Je hoort ze een paar dagen niet, maar dan opeens is er een werkend model, het proof of concept! We zijn trots op het eindresultaat. De gebruiker heeft het gevoel alsof hij of zij in een geavanceerde app aan het werk is, maar het is een mobiele website. Applaus voor onze programmeurs!

Jouw doelgroep ook in beweging zetten?

Wat we nog meer doen

Als pinguïns zitten we nooit stil. Sterker nog, we blijven voortdurend in beweging om de doelgroep van onze klanten in beweging te zetten. Al is het maar een klein duwtje. De ene keer door een online awareness campagne, dan weer voor een fysieke activatie. Door onze creatieve krachten te bundelen met onze online marketeers van Like Honey, ontstaan de gaafste campagnes en mooiste resultaten. Kijk zelf maar!

Like Honey

Like Honey: eigen label, eigen stijl

Opvallend design waar we onszelf voor inhuurden
Spoorwegmuseum, vrouw deelt boekjes van het museum uit.
Spoorweg Museum

Het Spoorwegmuseum introduceert museumfestival

‘Het leukste reisje van Nederland’
Bayer

Energieke campagne gaat de strijd aan met voorjaars­moeheid

Ambassadeur op het thema ‘voorjaarsmoeheid’
Steunkous campagne in de krant
Trombosestichting

Trombosestichting vraagt aandacht voor ziekte met de ‘Steunkous’

Geen medische steunkous, maar hippe design ‘steun’-kous
Foto van iemand die aan het dansen is op een verlaten parkeerterrein
Norton AntiVirus

Branding campagne: hoe overtuig je eigenwijze ‘techies’?

Vechten met virussen
Wilde Ganzen

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels

Campagne voor naamsbekendheid geeft Wilde Ganzen vleugels
Stimulansz

Een frisse blik op sociaal-maatschappelijke vraagstukken.

Stimulansz is kennisexpert binnen het sociaal domein.
Riksja reisprofiel mockup ipad
Riksja Travel

Interactieve campagne voor Riksja veel gedeeld op social media

Wat voor reiziger ben jij?
mensen met gele hesjes en helmen op en overal ballonnen in de lucht
Utrecht Science Park

Campagne gebiedscommunicatie Utrecht Science Park

Het Utrecht Science Park maakt jouw wereld van morgen
Beursplein

Beursplein Utrecht: work smart, play hard

Design en activatie voor een drukbezette doelgroep op een even druk plein.

HOE GAAN MEER MENSEN OVER JE MERK PRATEN?

Ontdek de vijf geheime ingrediënten!

De website gebruikt cookies

We houden van marketing, maar vinden privacy nóg belangrijker.